- شهروندان - http://www.shahrvandan.org -

شناسایی ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار معسر و نیازمند دریافت سبد کالا

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲ سرویس : شهروندان

بهزیستیهمایون هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد ویژگی اصلی افراد شناسایی شده برای دریافت سبد کالا گفت: ویژگی اصلی این افراد این است که جزء دهک‌های پایین جامعه بوده و به عنوان افراد معسر و نیازمند توسط سازمان بهزیستی شناسایی شده‌اند که جز اقشار آسیب‌پذیر بوده و نیازمند دریافت سبد کالا هستند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در بانک اطلاعاتی سازمان بهزیستی به عنوان اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند شناسایی شدند، اظهار کرد: در سال جاری تعداد این افراد به چهار میلیون و ۶۰۰ هزار نفر افزایش یافته است.

رئیس سازمان بهزیستی ادامه داد: دولت برای ارائه سبد کالا سازمان بهزیستی را در اولویت قرار داده تا همانند سایر اقشار اعلام شده توسط دولت آنها را از این یارانه دولتی بهره‌مند سازد و قرار است این سبد کالا از منبع خزانه ملی و از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها به افراد شناسایی شده تعلق گیرد.

به گفته هاشمی قرار است این سبدهای کالایی از طریق شبکه‌های فروشگاهی زنجیره‌ای و در قالب بن الکترونیک به افراد مورد نظر ارائه شود و در این زمینه سازمان بهزیستی با توجه به اینکه زیرساخت‌های لازم برای کمک‌رسانی به دولت را برای اجرای این طرح دارد، می‌تواند در این زمینه‌ همکاری‌های لازم را انجام دهد.


نسخه چاپی شهروندان: http://www.shahrvandan.org

لینک مطلب : http://www.shahrvandan.org/news/34655

تمام حقوق این مطلب متعلق به پایگاه اینترنتی شهروندان است.