ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

مدارس بی آب

شهروندان:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم گفت: سه مدرسه در بم با مشکل نداشتن آب آشامیدنی مواجه هستند.

مدرسهبه گزارش ایرنا، محمود مهدوی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بم افزود: به دلیل کمبود اعتبارات، هنوز نتوانسته ایم برای این مدارس امتیاز آب خریداری کنیم و دانش آموزان و معلمان در این مدارس با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی بیان کرد: پس از زلزله ساخت و سازهای بسیار خوبی در بخش مدارس بم انجام شده که قابل تقدیر است.

وی همچنین شورای آموزش و پرورش را از موثرترین شوراها برشمرد و بر ضرورت برنامه ریزی در راستای تقویت هرچه بیشتر حوزه تعلیم و تربیت و آموزش و پژوهش تاکید کرد.

مهدوی، سرمایه گذاری روی نیروی انسانی را موثرترین سرمایه گذاری در دنیای امروز برشمرد و عنوان کرد: آموزش و تعلیم و تربیت ارزشمندترین سرمایه کشور ماست.

وی با اشاره به سفر وزیر آموزش و پرورش در هفته آینده به استان از سفر معاون وزیر به شهرستان بم و تشکیل شورای آموزش و پرورش شرق استان دوشنبه آینده در بم خبر داد.

فرماندار بم هم در این نشست بر ضرورت رفع هرچه زودتر مشکل آب آشامیدنی مدارس بم تاکید کرد و گفت: دانش آموزان نباید در مدرسه دغدغه ای جز تعلیم و تربیت داشته باشند.

حسین زین الصالحین همچنین بر ضرورت تلاش مضاعف برای امکان قبولی هرچه بیشتر دانش آموزان در دانشگاه تاکید کرد و افزود: استعداد و توانایی خوبی در دانش آموزان وجود دارد که لازم است معلمان و مدیران مدارس در زمینه آماده سازی دانش آموزان برای ورود به دانشگاه تلاش مضاعف داشته باشند.

وی آموزش و پرورش را مهد توسعه جامعه در بعد انسان شناسی توصیف کرد و گفت: شورای آموزش و پرورش باید تلاش کند در مرحله نخست بر روی خانواده ها و در گام بعدی بر روی جامعه تاثیرات سازنده داشته باشد.