- شهروندان - http://www.shahrvandan.org -

اتهام سرمایه‌گذاری بابک زنجانی را قانونی پیگیری می‌کنیم

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ سرویس : مساله ایران

بابک زنجانیبه گزارش ایرنا، سعید ملکان در نشست خبری فیلم سینمایی بیگانه که ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شنبه شب در نخستین روز از سی و دومین جشنواره فیلم فجر برگزار شد، افزود: مطرح کردن موضوع حمایت مالی بابک زنجانی از فیلم بیگانه شبیه به شوخی بود.

وی یادآور شد: این موضوع از سوی مراجع قضایی در حال پیگیری است و قطعا پول زنجانی به ساخت چنین فیلم هایی نمی رسد.

تهیه کننده فیلم سینمایی بیگانه ادامه داد: در این پروژه چنین انسان هایی سرمایه گذاری نکردند و در پاسخ به افرادی که چنین اتهاماتی را مطرح می کنند باید بگویم که خدا همه بیماران را شفا دهد.

ملکان در ادامه درباره تهیه فیلم بیگانه گفت: قطعا همه برای تولید فیلم خوب تلاش می کنند و به دنبال ساخت فیلم بد یا متوسط نیستند.

شخصیت های بیگانه ناامید نیستند

بهرام توکلی کارگردان این اثر سینمایی نیز در ادامه گفت: فیلم بیگانه برداشتی آزاد از نمایشنامه اتوبوسی بنام هوس است و این نمایشنامه پیش از ساخت فیلم اینجا بدون من براساس اثر باغ وحش شیشه ای تنسی ویلیامز مدنظرم بود.

وی افزود: شخصیت های فیلم بیگانه ناامید نیستند و درگیری های جدی روحی دارند ، هر شخصی که مسائل اطرافش را نمی پذیرد را نباید ناامید بنامیم.

کارگردان فیلم سینمایی بیگانه ادامه داد: شخصیت های فیلم های سینمایی را نمی توان خیلی بسته بندی کرد و همواره تلاش کردم این شخصیت ها تکلیفشان روشن نباشد و آنان را در فیلم کنار نگذارم.

امیر جعفری نیز درباره حضور خود در این اثر سینمایی گفت: هدایت بازی من بر عهده توکلی بود و فقط نقش را اجرا کردم.

وی درباره این پرسش که تحلیل شما از شخصیتی که در فیلم بیگانه بازی کردید چیست ؟ گفت : به تحلیل شخصیت اعتقادی ندارم.

ریتم ابتدای فیلم کمی کند

مهدی سعدی تدوینگر این اثر سینمایی نیز گفت: ریتم ابتدایی فیلم کمی کند است ، در این بخش از فیلم بیگانه فضای درونی معرفی می شود و هرچه جلوتر می رویم ریتم فیلم تندتر می شود.

فیلم سینمایی بیگانه به کارگردانی بهرام توکلی در بخش سودای سیمرغ سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر روز شنبه در نخستین روز از این رویداد سینمایی به نمایش رسید. این جشنواره تا ۲۲ بهمن ماه برپاست.


نسخه چاپی شهروندان: http://www.shahrvandan.org

لینک مطلب : http://www.shahrvandan.org/news/40799

تمام حقوق این مطلب متعلق به پایگاه اینترنتی شهروندان است.