ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
رئیس اتاق اصناف ایران خبر داد؛

واگذاری بخشی از توزیع سبد کالا به اصناف

شهروندان:
رئیس اتاق اصناف ایران از واگذاری بخشی از توزیع سبد کالا به اصناف خبر داد و گفت: این اقدام طی مذاکره و رایزنی های صورت گرفته با مسولان وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام خواهد شد.

قاسم نوده فراهانیقاسم نوده فراهانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با تاکید بر اینکه، هدف از اجرای این طرح، کمک به دولت و همچنین جهت آسایش حال شهروندان صورت گرفته است اظهار داشت: مقرر شده از اوایل هفته آینده اتاقهای اصناف سراسر کشور برنامه ریزی لازم را برای معرفی واحدهای صنفی منتخب انجام دهند تا با نظارت اتحادیه های مربوطه سبد کالا در این واحدهای صنفی توزیع شود.

وی با بیان این که، تلاش می کنیم تا در هفته آتی ۲۰ هزار نقطه توزیع سبد کالا در دل اصناف فعالیت خود را آغاز کنند ادامه داد: پراکندگی مناسب اصناف در سراسر کشور کمک موثری برای توزیع سریع سبد کالا خواهند بود و از سویی شاهد تشکیل صفهای طلانی نخواهیم بود.

نوده فراهانی به شهروندان توصیه کرد: نقاط صنفی انتخاب شده طوری برنامه ریزی خواهد شد که در مناطق مختلف شهر باشد تا نیازی برای مراجعه یک نقطه خاص و تشکیل صفهای طولانی و تردد بی رویه و ایجاد ترافیک نباشد.