ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه خبر داد

افزایش زمان توزیع سبد کالا تا ساعت ۲۲/ اعلام سبد کارگران و بازنشستگان؛ بزودی

شهروندان:
قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه گفت: برای روان‌تر شدن توزیع سبد کالا مقرر شد تعاونی‌ها ساعات توزیع را تا ساعت ۲۲ افزایش دهند، به محض اینکه ازدحام صف‌ها کاهش یابد مرحله دوم برای کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام می‌شود.

صف‌های طولانیبه گزارش روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: توزیع سبد کالا از شنبه روان‌تر خواهد شد و شهروندان به لحاظ افزایش مراکز و ساعات توزیع با شرایط بهتری سبد کالا را دریافت می‌کنند.

ابوالحسن فیروزآبادی با اشاره به نتایج دومین نشست ساماندهی توزیع سبد کالا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: در این نشست از تعاونی‌های بزرگ که به طور عام ۸۰ درصد توزیع کالا را بر عهده دارند، دعوت به همکاری برای توزیع سبد کالا شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در این نشست مسئولان حوزه ارتباطات قول مساعد دادند که ظرف چهار ساعت دستگاه‌های pos(کارتخوان) و pos بدون سیم را در اختیار تعاونی‌ها قرار دهند.

وی تعداد دستگاه‌های pos را در فروشگاه‌های توزیع سبد ۲۹۰۰ دستگاه اعلام کرد و گفت: به زودی این تعداد به چهار هزار دستگاه می‌رسد.

ساعات توزیع سبد افزایش می‌یابد

فیروزآبادی با بیان اینکه، برای روان‌تر شدن توزیع سبد کالا مقرر شد تعاونی‌ها ساعات توزیع را افزایش دهند، ادامه داد: توزیع کالا از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ شب ادامه دارد و تعاونی‌ها در دو شیفت توزیع را بر عهده می‌گیرند.

بیش از ۱۱ میلیون سبد به تعاونی ها توزیع شده

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار سبد در تعاونی‌ها توزیع شده است که تا امروز یک میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار سبد خود را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به حضور ˈعلی ربیعیˈ برای وحدت مدیریت بین وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توزیع سبد کالا، اظهار داشت: هماهنگی لازم با بانکأ‌ها انجام شده و واحدهای سیار برای توزیع سبد کالا در اطراف شهر تهران مستقر شده‌اند که با تشکیل این واحدها مراکز توزیع افزایش می یابد.

سبد کالای کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز اعلام نشده

فیروزآبادی گفت: سبد کالای کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز اعلام نشده است، اما به محض اینکه ازدحام صف‌ها کاهش یابد مرحله دوم برای گروه‌های یاد شده اعلام می‌شود.

وی توضیح داد: سهم عمده توزیع سبد کالای کارگران، بر عهده اتحادیه امکان است و بی‌تردید توزیع سبد کارگران با شرایط بهتری انجام می شود، زیرا مشکلات و نواقص مرحله نخست رفع خواهد شد.

وی در پایان گفت: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند توزیع سبد کالایی را برای کارکنان خود انجام دهند که این توزیع می‌تواند از ازدحام صف‌ها بکاهد.