- شهروندان - http://www.shahrvandan.org -

هشدار در خصوص کلاهبرداری در پوشش سهام عدالت و سبد کالا

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ سرویس : شهروندان

سبدکالابه گزارش مهر، سرهنگ حمید اندرز چمنی با هشدار در خصوص کلاهبرداری با بهانه تخصیص سهام عدالت گفت: یکی از روش‌هایی که کلاهبرداران از آن سوء استفاده می‌کنند پیگیری مطالبات دولتی است که به انحای مختلف از جمله سبد کالا، سهام عدالت و … بروز و ظهور کرده است.این افراد از فضای ایجاد شده در کشور سوء استفاده کرده و با فریب طعمه های خود که زنان خانه‌دار و سالخورده هستند اهداف مجرمانه خود را پیش می‌برند.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در ادامه با اشاره به پرونده‌ای که در این خصوص در آگاهی تشکیل شده‌است؛ گفت: چندی پیش فردی به بهانه تکمیل فرم‌های تخصیص سهام عدالت وارد منزل مال‌باخته‌ای شده بود.

وی با بیان اینکه این کلاهبردار به بانک اطلاعاتی دسترسی داشته و مشخصات کامل و از عدم حضور مال‌باختگان در منزل مطلع بوده است، ادامه داد: کلاهبردار با مراجعه به منزل، کارت ملی و کارت حکمت مالباخته و همسرش را می‌خواهد.

چمنی با بیان اینکه مال‌باخته و همسرش بازنشسته شرکت نفت و نیروی دریایی هستند گفت: در این بین متهم مبلغ ۵۰۰ هزار تومان از طعمه خود سرقت و متواری شد.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا ضمن هشدار به شهروندان در این باره اظهار کرد: از ورود افراد ناشناس در منزل به جد خودداری کنید و در صورت رویت موارد مشکوک در این خصوص مشاهده کردید، به پلیس ۱۱۰ اطلاع بدهید.


نسخه چاپی شهروندان: http://www.shahrvandan.org

لینک مطلب : http://www.shahrvandan.org/news/43384

تمام حقوق این مطلب متعلق به پایگاه اینترنتی شهروندان است.