ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
معاون آخوندي مطرح كرد:

مدیریت جامع ارتباط شهروندی در وزارت راه و شهرسازی پیگیری می‌شود

شهروندان:
معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت راه وشهرسازی با اشاره به تاکید وزیر برای تحقق برنامه های ابلاغی موضوع طرح نظام حاکمیت ومعماری یکپارچه اطلاعات وارتباطات تصریح کرد: مدیریت جامع ارتباط شهروندی و سیستم ارتباط با مشتری با احصاء فرآیند های خدمات قابل ارائه در ستاد و همه سازمانها و شرکتهای تابعه پیگیری می شود.

سید سعید سید علاییبه گزارش روابط عمومی وزارت راه وشهرسازی، سید سعید سید علایی که در سی و هفتمین اجلاس دبیرخانه‌های سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در سالن شهید دادمان وزارت راه و شهرسازی سخن می گفت، اظهار داشت: این وزارتخانه در راستای سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری و مصوبه شورایعالی اداری مورخ ۱۳۹۳/۱/۲۰ با عنوان نقشه راه اصلاح نظام اداری که با امضاء ریاست جمهوری ابلاغ شده است موضوعات را در هشت برنامه پیگیری کرد.

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: هشت برنامه مورد نظر شامل مهندسی نقش وساختار دولت، توسعه الکترونیک وهوشمند سازی اداری، خدمات عمومی در فضای رقابتی، مدیریت سرمایه انسانی، فناوری های مدیریتی، توسعه فرهنگ سازمانی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و نظارت و ارزیابی است.

وی تاکید کرد: برای لزوم و تحقق این برنامه ها در شورای تحول اداری وزارت متبوع پنج کمیته تشکیل شده و کارها را پیگیری می کند.

سید علایی یادآور شد: وزارت راه و شهرسازی با اجرای ماده ۵۳ قانون برنامه پنجم سال ۱۳۹۰ تشکیل و دارای ساختار تشکیلات تفصیلی ستاد، استانها، سازمانها و شرکتها و مشاغل حاکمیتی و اختصاصی وزارت راه و شهرسازی است.

وی افزود: به عنوان وزارتخانه عمرانی در سطح حوزه های ریلی بندری، جاده ای ساخت ساختمانهای دولتی ، هوایی، فرودگاهها، مسکن، راههای روستایی و بزرگراهها، احداث شهرهای جدید وظیفه سنگینی را به عهده دارد و به جد دنبال خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم عزیز کشور می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه وشهرسازی گفت: این توفیق بزرگی است که وزارت راه وشهرسازی نصیب مسئولین آن شده است که بتوانند مشکلی از مشکلات مردم را حل نمایند چرا که حل مشکلات مردم یکی از نعمات الهی است که خداوند متعال نصیب می نماید.

بنابر این گزارش در این اجلاس معاون هماهنگی و پیگیری حوزه وزارتی نیز به چالش های دبیرخانه الکترونیک و انفعال در برابر پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات پرداخت.

سی و هفتمین اجلاس دبیرخانه‌های سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در سالن شهید دادمان وزارت راه و شهرسازی با حضور معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در وزارت راه وشهرسازی و دیگر مسئولان و مدیران امروز سه شنبه برگزار شد.