ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

فانی: هفته ملی کودک در تقویم رسمی کشور ثبت شود

شهروندان:
وزیر آموزش و پرورش گفت: باید شرایطی فراهم کنیم تا 15 تا 22 مهرماه به عنوان هفته ملی کودک به تصویب شورای فرهنگ عمومی رسیده و در تقویم کشور ثبت و ماندگار شود.

علی اصغر فانیبه گزارش روز شنبه وزارت آموزش و پرورش، علی اصغر فانی در شورای سیاست گذاری هفته ملی و روز جهانی کودک دراین وزارتخانه اظهارداشت: این هفته اکنون در تقویم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان هفته ملی کودک نام گذاری شده است.

وی با تاکید برهماهنگی بیشتر بخش ها و نهادهای مختلف کشور در برنامه های امسال هفته کودک، خاطرنشان کرد: باید برنامه ها و فعالیت های معاونت آموزش ابتدایی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دستگاه های مختلف کشور به گونه ای تنظیم شود که رضایت مندی مخاطبان را به همراه داشته باشد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: دبیرخانه اصلی و ثابت مربوط به امور کودک که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مستقر است باید نسبت به جمع آوری تجربیات و فعالیت های انجام شده در سایر دستگاه ها اقدام کند تا در آینده کارها با توجه به سوابق پیگیری انجام شود و از هدررفت سرمایه های انسانی جلوگیری شود.

فانی با بیان این که باید تجربیات مربوط به امور کودک در یک نهاد تجمیع شود، گفت: با توجه به ماموریت اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید دبیرخانه اصلی امور مربوط به کودک در این نهاد متمرکز شود.

برچسب‌ها : , ,