ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

اجرای طرح ایست به احترام زندگی به تقاطع‌های پایتخت نظم می‌بخشد

شهروندان:
رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح ‘ایست به احترام زندگی’ از اوایل آبان ماه خبر داد و گفت: با اجرای این طرح شاهد نظم بخشی تقاطع ها و گذرگاه های عابر پیاده در پایتخت خواهیم بود.

سیدتیمور حسینیسرهنگ ‘سیدتیمور حسینی’ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نتیجه اجرای این اقدام مهم و اساسی در پایتخت، ساماندهی عبور و مرور و امنیت عابرین پیاده خواهد بود.

وی افزود: توقف پشت خط ایست از طرف رانندگان وسائط نقلیه و رعایت چراغ قرمز در هنگام عبور از معابر عمومی از سوی عابرین پیاده، مهمترین موضوعی است که به ساماندهی تقاطع ها و امنیت عابرین پیاده کمک فراوانی خواهد کرد.

حسینی، تداخل تردد عابرین پیاده را یکی از عوامل ایجاد ترافیک اعلام کرد و گفت: عابران پیاده برای عبور از عرض خیابان ها و به خصوص تقاطع ها موجب بروز یا افزایش حجم ترافیک می شوند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: اکثر شهروندان تهرانی با این وضعیت مواجه شده اند که به دلیل تردد عرضی عابرین پیاده در معابر عمومی و تقاطع ها ترافیک سنگین بوجود آمده است.

سرهنگ حسینی، اجرای طرح ‘ایست به احترام زندگی’ را از ماموریت های محوری پلیس راهور تهران دانست و افزود: برای دستیابی به این هدف برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

وی، امنیت عابران و تردد آسان و بدون دغدغه را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد و اظهار کرد: تمام افرادی که قصد عبور از گذرگاه های عابران پیاده را دارند اعم از رانندگان خودروها، راکبین موتورسیکلت و عابران مکلف به رعایت قوانین عبور و مرور راهنمایی و رانندگی هستند.

برچسب‌ها : ,