ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

عضو شورای شهر تهران: در میادین هفت تیر و ونک اثری از نظم نیست

شهروندان:
عضو شورای شهر تهران گفت: متاسفانه در میادین بزرگ ما مانند ونک و هفت‌تیر هیچ اثری از نظم نیست. بحث توقف بی‌مورد خودروهای کرایه، مشکلاتی را در سطح شهر ایجاد کرده که باید در این خصوص برنامه‌ریزی شود.

میادین هفت تیر و ونکبه گزارش خبرنگار«شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تقی‌پور در نشست هم‌اندیشی و تعامل پلیس راهور تهران با تعدادی از اعضای شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر اطلاعات هر پدیده را مدیریت کنیم، ۹۰ درصد راه را رفته‌ایم و نیاز ۱۰ درصدی به ابزارهای سخت‌افزاری خواهیم داشت، افزود: امروز می‌گویند باید اصل مدیریت را در مدیریت اطلاعات بدانیم و فناوری اطلاعات نیز از همین ایده آغاز شده است.

وی افزود: به عنوان مثال در تونل توحید فرقی میان دیگر نقاط شهر وجود ندارد، اما آنچه که باعث نظم و تخلف کمتر در آن شده، شیوه صحیح مدیریت اطلاعات است. در این تونل ابزارهای جمع‌آوری و پردازش اطلاعات وجود دارد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به دوران تصدی‌اش در وزارت ارتباطات افزود: آن زمان یادمان است که روزانه ۳۰ هزار قبض جریمه به خانه مردم ارسال می‌کردیم.

تقی‌پور با بیان اینکه توسعه معابرو بزرگراه‌ها تا حد زیادی انجام شده و دیگر فضایی برای ساخت بزرگراه‌ها و معابر جدید وجود ندارد، اظهارکرد: در این بین تنها بحث مترو کمی متفاوت است که باید درباره آن بحث شود.

وی ادامه داد: ما باید در این بین به قدری هزینه‌را زیاد کنیم تا این رفتار اصلاح شود. از سوی دیگر نیز باید اطلاع‌رسانی صورت گیرد و با دادن اطلاعات به مردم رفتارهایشان را کنترل کنیم.

عضو شورای شهر تهران خواستار شناسایی چهار راه‌ها و میادین دارای تراکم خودرویی از سوی پلیس راهور شد و افزود: امروزه با پیشرفت اطلاعات می‌توان گذرگاه‌های عابر پیاده را احداث کرد و برای امنیت در آن از تجهیزاتی مانند دوربین و… به منظور افزایش امنیت استفاده کرد.

برچسب‌ها : ,