ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
وزیر صنعت، معدن و تجارت:

انبوه سازان مسکن صرفه جویی در انرژی را رعایت کنند

شهروندان:
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: انبوه سازان مسکن در کشور، طراحی های جدید خود را برپایه صرفه جویی در انرژی به مورد اجرا گذارند و از این برنامه حمایت خواهد شد.

محمدرضا نعمت زادهبه گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا ، محمد رضا نعمت زاده روز جمعه در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی که ۲۱ کشور جهان در آن مشارکت دارند، به خبرنگاران اظهار کرد: واحد های تولیدی در این بخش از توانمندی خوبی برخوردارند، اما رویکرد صادراتی باید در دستور کار آنها قرار گیرد.

وی با نقد برنامه ساخت مسکن مهر که برای منابع انرژی و سیستم های سرمایشی و گرمایشی این واحد ها در قالب یک مجموعه برنامه ریزی نشده بود، گفت: انتظار می رود در طراحی های جدید واحد های مسکونی در قالب انبوه به این موضوع توجه ویژه ای شود.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت اظهار امیدواری کرد : واحد های تولیدی بتوانند با برنامه ریزی لازم از شرایط فعلی گذر کنند و با تکیه بر تولیدات کیفی صادراتی ، سهم مناسبی را در بازارهای بین المللی کسب کنند .

وی استقبال شرکتهای خارجی برای حضور در این نمایشگاه را نشانه روند رو به رشد در این بخش دانست و ابراز امیدواری کرد ، صنعتگران کشور به توانمندی خود متکی باشند و برای بومی سازی در این بخش بیش از پیش تلاش کنند .

در این نمایشگاه تخصصی، شرکت های فعال در حوزه تاسیسات ساختمانی از کشورهای فرانسه، کره جنوبی، انگلستان، دانمارک، ترکیه، مالزی، ایتالیا، چین، ژاپن، کانادا، تایلند، اسلوونی، اسپانیا، ، آلمان،روسیه ، بلژیک، ایرلند ،هنگ کنگ ، جمهوری آذربایجان، عربستان و امارات متحده عربی، در فضایی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع مشارکت دارند .

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

برچسب‌ها : ,