ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

۴هزار مترمربع انبار لوازم خانگی، طعمه حریق

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده‌ای در یکی از انبارهای لوازم خانگی در میدان شوش خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در ساعت ۱:۲۹ دقیقه بامداد آتش‌سوزی گسترده‌ای در انبار کالا و لوازم خانگی در میدان شوش به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی آتش سوزی در مساحت حدود ۴ هزار مترمربع در انبار اشاره شده ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی همراه با ۷ تانکر آب، ۳ دستگاه خودروی تنفسی و نردبان به محل آتش‌سوزی اعزام شد.

ملکی بیان داشت: محل آتش‌سوزی انبار بزرگی به مساحت ۴ هزار مترمربع مملو از کالاهای برقی و لوازم خانگی بود که متأسفانه به دلیل بی‌احتیاطی این انبار بزرگ آتش گرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: در مجاورت انبار اشاره شده، انبار دیگری به مساحت ۴ هزار مترمربع وجود داشت که به خاطر گستردگی آتش بخشی از این انبار نیز آتش گرفته بود که با تلاش چند ساعته مأموران آتش‌نشانی آتش در ۲ انبار تحت کنترل در آمد.

وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه در این حادثه هیچ یک از نگهبانان مصدوم و مجروح نشدند گفت: تنها یکی از مأموران آتش‌نشانی دچار مصدومیت شد که به سرعت به مراکز درمانی منتقل شد.

ملکی در ادامه از صاحبان کارخانجات و انبارها درخواست کرد که مسائل ایمنی را در انبارها رعایت کنند و هر چند یکبار سیم‌ها و تجهیزات آتش‌نشانی را چک کنند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931001000208#sthash.8cSSdLSw.dpuf

  بدون برچسب