ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

آتش سنگین پلیس پایتخت در رویارویی با قاچاقچیان

قاچاقچیانی که قصد داشتند بیش از ۴٢٠ کیلوگرم مواد مخدر را وارد پایتخت کنند در آتش سنگین ماموران پلیس پایتخت گرفتار شدند.

باشگاه خبرنگاران نوشت؛ سردار قادر کریمی، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در تشریح جزییات این عملیات گفت: ساعت یک بامداد ٢۴ خرداد ماه اکیپ پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی تهران- قم اقدام به چهره‌زنی کرده و به یک دستگاه خودروی پژو ۴٠۵ مشکوک و دستور ایست دادند اما راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد و ماموران با اسلحه کلاشینکف دو تیر هوایی شلیک کردند.

سردار کریمی به بی‌توجهی راننده خودرو به شلیک تیرهوایی اشاره کرد و ادامه داد: راننده به فرار خود ادامه داد تا اینکه عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر چرخ‌های عقب پژو ۴٠۵ را مورد هدف قرار داده و با شلیک دو تیر لاستیک خودرو را پنچر کردند.

همزمان متهمان اقدام به دودزایی و کاهش دید پلیس کردند. همزمان یک دستگاه خودروی پژو پارس هم که خودروی پژو ۴٠۵ را اسکورت می‌کرد، سد راه واحد گشت شد تا از دستگیری قاچاقچیان جلوگیری کند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر نیز به سرعت اقدام به تیراندازی کرده و خودروی پژو پارس را متوقف کردند. در ادامه پژو ۴٠۵ نیز که با لاستیک‌های پنچر در حال فرار بود، با گاردریل برخورد کرد و پس از شلیک شش تیر جنگی، همه متهمان را دستگیر کردند.

به گفته سردار کریمی نیروهای پلیس در بازرسی از خودرو پژو ۴٠۵ بیش از ۴٢٠ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند و مصدومان نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.