ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

تشکر ویژه فدراسیون والیبال آمریکا از ایران

فدراسیون والیبال آمریکا با ارسال نامه ای از فدراسیون و مردم ایران برای میزبانی شایسته تشکر و قدردانی کرد.

ایرنا نوشت؛ از فدراسیون والیبال، پس از بازگشت تیم ملی والیبال ایالات متحده به کشورشان، فدراسیون والیبال این کشور با ارسال نامه ای به طور رسمی از میزبانی ایران و فراهم آوردن همه امکانات برای تیم کشورشان و برخورد خیلی خوب و مناسب مردم ایران با آنها تشکر کرد.

این فدراسیون ضمن ابراز قدردانی از زحمات شبانه روزی کارکنان فدراسیون والیبال کشورمان، اظهار امیدواری کرد تا تیم آمریکا بار دیگر به ایران سفر کند و بتواند این کشور را دوباره از نزدیک ببیند.

تیم ملی والیبال ایران در دو مسابقه پیاپی خود در هفته ششم لیگ جهانی ۲۰۱۵ با نتایج مشابه سه بر صفر از سد آمریکا گذشت و هم اکنون با ۱۳ امتیاز بعد از آمریکا و لهستان در رده سوم گروه B جای گرفته است. روسیه نیز در این گروه قرار دارد.

تبریک و دعوت روس ها از مردان والیبال ایران

فدراسیون والیبال روسیه با ارسال نامه ای موفقیت ها و پیروزی های تیم ملی والیبال کشورمان را در لیگ جهانی ۲۰۱۵ والیبال تبریک گفت و از این تیم برای برگزاری اردوی تمرینی و چند دیدار دوستانه در این کشور از ۲۵ تا ۲۸ سپتامبر (شهریور) به طور رسمی دعوت کرد.

بر این اساس تیم ملی والیبال کشورمان پس از اتمام مسابقات لیگ جهانی حدود ۱۰روز بعد در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی مردان آسیا شرکت خواهد کرد و سپس حدود یک هفته بعد برای شرکت در جام واگنر عازم لهستان می شود . این تیم پس از بازگشت به تهران و استراحتی یک هفته ای عازم سفری یک ماهه برای شرکت در اردوی تدارکاتی روسیه و سپس حضور در جام جهانی ۲۰۱۵ ژاپن خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران در ۲۳ و ۲۴ خرداد و در هفته سوم لیگ جهانی والیبال در سالن سی وی سنت پترزبورگ، کازان به ترتیب با نتایج ۳ بر یک و سه بر صفر تیم روسیه قهرمان المپیک لندن را شکست داد.