ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت مطرح كرد:

ضرورت استانداردسازی روابط عمومی‌ها از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری

شهروندان:
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت گفت: استاندارد سازی روابط عمومی ها از نظر سخت افزاری و نرم افزاری ضروری است و باید برای آن برنامه ریزی کرد.

علیرضا معزیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، علیرضا معزی در نشست شورای هماهنگی روسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی که شنبه شب به میزبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، افزود: باید در جلسات مشترک با روسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی برای این استاندارد سازی روابط عمومی ها در این زمینه برنامه ریزی و تصمیم گیری شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت اظهار داشت: حضور مسوولان رسانه ای وزارتخانه ها در جلسات طراحی و برنامه ریزی پروژه های کلان دستگاه های اجرایی به منظور تدوین پیوست رسانه ای یکی از مواردی است که باید در این جلسات بررسی شود و بتوانیم این موضوع مهم را به تصویب برسانیم.

معزی یکی از برنامه های خود را در دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، برگزاری جلسات مشترک روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با مدیران رسانه ها و اصحاب مطبوعات ذکر کرد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با برگزاری چنین جلساتی هماهنگی بیشتری در حوزه رسانه ای ایجاد کنیم تا هم ما به موقع به رسانه ها اطلاع رسانی کنیم و هم آنها بتوانند در اسرع وقت در جریان برنامه های دولت قرار گرفته و متعاقباً اطلاع رسانی مناسبت تری به مردم داشته باشند.

در ادامه این جلسات تعدادی از مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی به ارایه پیشنهادات خود درباره روز ارتباطات و روابط عمومی، اطلاع رسانی به موقع به رسانه ها در خصوص برنامه های دولت، برگزاری جلسات مشترک روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با اعضای شورای اطلاع رسانی دولت پرداختند.

همچنین در ادامه این جلسه پس از سخنان محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعدادی از روسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی پیشنهاداتی در خصوص لزوم ایجاد کانال ارتباطی در شبکه های اجتماعی بین مردم و مسوولان و تعیین یک سیاست مشخص برای اطلاع رسانی فعالیت های دولت ارایه کردند.

برچسب‌ها : ,