ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور:

اخبار جدید دولت برای جوانان و معلمان

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: یک هزار میلیارد تومان اعتبار خاص برای اشتغال جوانان و فارغ التحصیلان در بودجه سال ۹۴ اختصاص یافته است.

محمدباقر نوبخت اظهار داشت: بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان به تعداد سال های خدمت صورت می گیرد و جزییات آن را وزیر آموزش و پرورش پیرو بخشنامه صادر شده بیان می کند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور یادآور شد: ما هیچ منع قانونی برای استخدام نه در آموزش و پرورش بلکه در هیچ دستگاهی نداریم و ماده ٢۴ در بند «ب» و «ج» قانون مدیریت خدمات کشوری اجازه استفاده و استخدام را داده است، اما این استخدام مراحلی دارد امیدواریم بند «ج» ماده ٢۴ خدمات کشوری اجرایی شود و بتوانیم به ازای هر سه نفری که بازنشسته می شوند حداقل یک نفر وارد آموزش و پرورش شود.

نوبخت تصریح کرد :برای کسانی که در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته می شوند ،هماهنگی هایی صورت گرفته است تا آنان تعهد خدمت داشته باشند و ما نیز بعد از فارغ التحصیلی آنان نسبت به جذب،اشتغال در وزارت آموزش و پرورش اقدام کنیم.

وی در ادامه گفت: در حالی که رشد منابع عمومی شش درصد است و رشد اعتبارات جاری ١١ درصد، رشد اعتبارات جاری وزارت آموزش و پرورش ٢٣درصد است و در شرایطی که رشد اعتبارات عمرانی ١۶ درصد است، رشد اعتبارات عمرانی در آموزش و پرورش برابر ٣٨ درصد است.

روزنامه اعتماد

  بدون برچسب