ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

دولت پرسپولیس و استقلال را واگذار کند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید هرچه سریعتر نسبت به فراهم کردن زمینه واگذاری دو باشگاه پرطرفدار و مردمی پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی اقدام کند.

«عزت اله یوسفیان ملا» عصرچهارشنبه در حاشیه مراسم آغاز ساخت مجتمع ورزشی زنده یاد حاج حسین تجن جاری در روستای تجن جار آمل گفت: مالکیت و اداره دولتی دو باشگاه پرسپولیس واستقلال به نفع دولت نیست وباید بخش خصوصی در این دوباشگاه سرمایه گذاری وهزینه کند.

وی افزود: متاسفانه روند واگذاری این دوباشگاه مردمی طولانی شده و با قیمت گذاری که اخیرا برای آن شده امکان حضور بخش خصوصی را نیز حتی سخت تر کرده است.

وی ادامه داد: انتظار می رود دولت در بخش اماکن ورزشی و یا سایر بخش های تولیدی وغیره که بحث حاکمیت را در آنها دارد، به بخش خصوصی واگذار کند وتنها نقش برنامه ریز و پیشیبانی کننده را داشته باشد.

یوسفیان ملا که نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی نیز هست، تصریح کرد: براساس قانونی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی آن را تصویب کردند، دولت باید تمامی اماکن ورزشی را که در اختیار دارد به بخش خصوصی و یا مردمی واگذار کند.

وی اضافه کرد: دولت در سال های اخیر با عملکردش در این حوزه نشان داده که تاجر خوبی نیست و مدیریت بر این اماکن زیان ده خواهد بود.

نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تولید برای مردم است و دولت باید بستر وشرایط لازم برای تولید وفضای رونق بخشیدن به کسب و کار کشور را فراهم کند؛ نه اینکه شخصا همه امور ساخت وساز ومدیریت پس از آن را برعهده داشته باشد.

ایرنا

  بدون برچسب