ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
وزير راه مطرح كرد:

بهره‌برداری از ۹۰۰ هزار پروژه در دهه فجر

شهروندان:
وزیر راه و شهرسازی گفت: در طول دهه مبارک فجر امسال 900 هزار پروژه مسکونی و جاده ای در سطح کشور مورد بهره برداری قرار می گیرد.

عباس آخوندی

عکس: شهروندان / میلاد بهشتی

عباس آخوندی در حاشیه مراسم بهره برداری از سه هزار و ۳۰۰ طرح روستایی با حضور معاون اول رییس جمهور، در چابهار افزود: برای اجرا و بهره برداری ۹۰۰ هزار پروژه ۷۱ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: بهره برداری از ۱۹۶ هزار و ۷۰۹ واحد مسکونی، سه پروژه بیمارستانی و ۳۸ پروژه توانمندسازی سکونتگاههای غیر رسمی و الگوسازی در بافت فرسوده از جمله طرحهای دهه مبارک فجر است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: برای ساخت واحدهای مسکونی مهر قابل افتتاح در دهه فجر ۴۹ هزار و ۱۷۷ میلیارد ریال، بیمارستانها ۵۵۶ میلیارد ریال و پروژه های توانمندسازی سکونتگاههای غیررسمی ۳۳۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین بهره برداری از ۷۰۴ طرح جاده ای با اعتبار ۱۶ هزار و ۸۱۱ میلیارد ریال و ۶۲ طرح دریایی با اعتبار سه هزار و ۸۶۸ میلیارد ریال از دیگر پروژه های این وزارتخانه در ایام دهه مبارک فجر است.

وی همچنین از بهره برداری ۲۳ پروژه حمل و نقل هوایی با اعتبار ۳۵۱ میلیارد ریال و ۱۳ پروژه هواشناسی با اعتبار ۹۴ میلیارد ریال در کنار ۲۴ پروژه ریلی طی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

معاون اول رییس جمهور به اتفاق چند تن از وزرا صبح امرروز وارد چابهار شد.