ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
پیشنهاد نوروزی روح‌الله حجازی

دیدن مناطق بکر ایران به‌جای سفرهای تکراری به کشورهای همسایه

شهروندان:
روح الله حجازی سفر به دور ایران و دیدن مناطق بکر کشورمان را بهترین پیشنهاد نوروزی در ایام تعطیل می‌داند.

روح الله حجازیروح الله حجازی کارگردان سینما سفر به دور ایران را بهترین پیشنهاد برای گذراندن تعطیلات نوروزی دانست و به مهر گفت: به مردم پیشنهاد می‌کنم با شرایط اقتصادی موجود به جای رفتن به کشورهای خارجی به مناطق دیدنی ایران بروند. سفر به بسیاری از شهرها و کشورهای حاشیه ایران برای عده‌ای تکراری شده است و شاید بارها بارها حضور در این مناطق را تجربه کرده‌اند به همین دلیل پیشنهاد می‌دهم سری به مناطق بکر کشور خودمان بزنند.

وی ادامه داد: بی‌شک بسیاری از مناطق در ایران وجود دارد که هیچ کدام از ما هنوز آن را ندیده ایم، به همین دلیل به نظر من نوروز ۹۳ می تواند بهترین فرصت برای دیدن مناطق زیبای ایران باشد. به عنوان مثال استان چهار محال بختیاری یکی از مناطق بکر است که از طبیعت بسیار زیبایی برخوردار است. در این منطقه روستاهای شگفت انگیزی وجود دارد که باید دیدن آن را تجربه کرد. در این استان به راحتی می توان طبیعت چهارفصل را در یک منطقه تجربه کرد.

کارگردان فیلم سینمایی «زندگی خصوصی خانم و آقای میم» بیان کرد: معمولا در این تعطیلات همه یا به جنوب می روند و یا به شمال و این مناطق خیلی شلوغ می‌شود پس بهتر است به مناطق جدیدی که خلوت‌تر است، سفر کنیم.

حجازی در پایان گفت: اگر بخواهم پیشنهاد فرهنگی برای تعطیلات نوروزی به هموطنان بدهم، پیشنهاد می کنم کتاب «روی مادرم» نوشته آلیس مونرو و با ترجمه ترانه علیدوستی را بخوانند همچنین فیلم سینمایی «آیینه» تارکوفسکی را تماشا کنند.

برچسب‌ها : , ,