ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

شهروندان استانهای تهران و خراسان رضوی؛ بیشترین ثبت نام کنندگان بیمه همگانی

شهروندان:
سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی از ثبت نام یک میلیون و 836 هزار نفر افراد فاقد بیمه در سایت سازمان بیمه سلامت خبر داد و گفت: استانهای تهران و خراسان رضوی بیشترین ثبت نام کنندگان را به خود اختصاص داده اند.

مهر نوشت:  سیدمهدی میرشاه ولد افزود: آمارهای بدست آمده نشان می دهد از ابتدای اردیبهشت تا صبح امروز یکشنبه هفتم اردیبهشت کمتر از یک سوم افراد فاقد بیمه در قالب ۷۸۷ هزار خانوار به سایت سازمان بیمه سلامت برای ثبت نام مراجعه کرده اند.

وی با اشاره به اینکه استانهای تهران و خراسان رضوی بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان را دارند، گفت: استانهای خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد نیز به ترتیب کمترین میزان ثبت نام کنندگان بیمه سلامت را به خود اختصاص داده اند.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی تاکید کرد: استان تهران بدلیل مهاجرت پذیری و همچنین حاشیه نشینی و به علت نداشتن مشاغل رسمی و پایین بودن توان مالی تعداد افراد فاقد بیمه در آن بیش از سایر استانها است.

به گفته وی، متقاضیان میتوانند برای ثبت نام بیمه همگانی رایگان به سایت سازمان بیمه سلامت به نشانی www.bimesalamat.ir مراجعه کنند و همچنین دفاتر دولت الکترونیک نیز در سراسر کشور آماده ثبت نام از متقاضیان است.