ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

پیگیری شکایت شهروندان در مورد کیفیت و قیمت غذا در رستوران‌ها

شهروندان:
رییس اتحادیه رستوران داران تهران و کشور گفت: ستاره دار شدن رستوران‌ها از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده که البته این کار از اواخر سال گذشته به صورت پایلوت صورت گرفته بود.

ایسنا نوشت: رستوران اشکان خطیبیسیدعلی اصغر میر ابراهیمی، رییس اتحادیه رستوران داران تهران و کشور اظهار کرد: به منظور افزایش سطح کیفی رستوران ها و ایجاد رقابت در بین آنها رتبه بندی رستوران‌ها با ارائه فهرستی که این صنف از خدماتشان(تنوع غذایی، نوع خدمات و سرویس و…) به مشتری ارائه می دهد محاسبه می شود.

وی با تاکید بر اینکه ستاره‌دار شدن رستوران‌ها در نظارت و کنترل کیفی آن‌ها نقش به‌سزایی دارد، از جمله شرایط ستاره‌دار شدن رستوران‌ها را دکوراسیون خوب، طراحی مطلوب، فضا، محیط مناسب و رعایت اصل مشتری‌مداری عنوان کرد.

وی همچنین درباره قیمت گذاری منوی غذایی در رستوران ها گفت: بحث قیمت به صورت کاملا رقابتی است ولی نظارت هایی نیز در این مورد صورت می گیرد.

رییس اتحادیه رستوران‌داران تهران و کشور در ادامه توضیح داد: هر رستوران از ماده غذایی خاصی استفاده می‌کند که قیمت و کیفیت متفاوت دارد یا بر اساس موقعیت و منطقه قرار گیری رستوران و موارد دیگر قیمت ها متفاوت است ولی کارشناسان بر روند قیمت گذاری و موارد دیگر نظارت دارند.

میر ابراهیمی گفت: شهروندانی که در رابطه با قیمت یا نوع کیفیت غذا در رستوران‌ها اعتراض دارند می توانند شکایت خود را به شماره تلفکس ۶۶۹۵۰۰۹۹ مطرح کنند تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

برچسب‌ها : ,