ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

اخطار قطع آب برای مشترکان پرمصرف آب در تهران

شهروندان:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران تاکید کرد: مشترکانی که مصرف آب آنها 50 تا 200 متر مکعب است یک ماه فرصت دارند تا الگوی مصرف مورد نظر را رعایت کنند.

شرکت آب و فاضلاب استان تهرانمحمد پرورش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رابطه با نحوه قطع آب مشترکان پرمصرف آب تهرانی، افزود: مشترکانی که مصرف ماهانه آنها ۵۰ تا ۲۰۰ مترمکعب است در حال حاضر ۹ برابر بیشتر از الگوی مصرف می باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سه هزار مشترک پرمصرف بالای ۵۰ مترمکعب داریم که در صورت عدم رعایت الگوی مصرف آب آنها از امروز قطع خواهد شد.

مدیرعامل آبفای استان تهران اظهار داشت: براساس تماس هایی که شهروندان و مشترکان خانگی با این مجموعه داشتند درخواست جلوگیری از قطعی آب داشتند به همین منظور برای این مشترکان فرصت یک ماهه در نظر گرفته شده است.

پرورش گفت: مشترکانی که بیش از ۲۰۰ مترمکعب مصرف آب داشته باشند از امروز به مدت هفت ساعت آب آنها قطع خواهد شد.

وی اضافه کرد: از تمام مشترکان می خواهیم الگوی مصرف که ۲۰ مترمکعب در هر ماه برای هر خانوار است را رعایت کنند تا مشکلی در زمینه قطعی آب نداشته باشند.

گفتنی است، بارش کم در چند سال گذشته همراه نبود برنامه های لازم برای آبخیزداری، استفاده بی رویه از سفره های آب زیرزمینی و افزایش مصرف سبب شده زنگ خطر آبی در بسیاری از استان های کشور نواخته شود.

برچسب‌ها : ,