ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
گزارش شهروندان از زلزله: مجروحان سرپایی مداوا شده‌اند

زلزله ایلام تلفات جانی نداشت/ شهروندانی ایلامی شب گذشته را در خیابان‌ها گذراندند

شهروندان:
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زلزله ایلام تاکنون تلفات جانی نداشته است٬ گفت: حجم خسارت به خانه‌های روستایی و شهری قدری بالا است.

زلزله احمد شوهانی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت خبری شهروندان با بیان اینکه  پس از زمین لرزه امروز صبح (دوشنبه ۲۷ مردادماه) در استان ایلام وضعیت مناسبی  در مناطق زلزله زده حاکم است٬ گفت: تیم‌های امداد رسانی در حال کمک به زلزله زدگان هستند.

نماینده مردم ایلام٬ ایوان و مهران و چرداول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه زلزله امروز صبح ایلام تلفات جانی نداشت٬ تصریح کرد: به دلیل اینکه از شب گذشته زلزله‌های در این استان رخ داد با اطلاع رسانی که انجام گرفته ٬اهالی مناطق زلزله زده شب گذشته را در خیابان ها گذراندن و آمادگی نسبتا خوبی  در برابر وقوع زمین لرزه وجود داشته است.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ نفر در این زمین لرزه مجروح شده‌اند که بیشتر آنها به صورت سرپایی مداوا شده‌اند٬ ادامه داد: حجم خسارت به خانه‌های روستایی و شهری در مناطق زلزله زده قدری بالا است.

عضو مجمع نمایندگان استان ایلام با اشاره به مشکلات رخ داده برای اهالی پس از وقوع زمین لرزه٬ گفت: مشکلاتی درباره آبرسانی به زلزله زدگان  و ریزش کوه و مسدود شدن جاده‌های مواصلاتی به مناطق زلزله زده وجود داشت که در حال مرتفع شدن است./

برچسب‌ها : ,