ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
جانشین رئیس پلیس پایتخت عنوان کرد

کاهش ۳۳ درصدی سرقت و ۶۴ درصدی شرارت در ۶ ماهه نخست امسال

شهروندان:
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در ۶ ماهه نخست سال جاری، شهروندان بیش از ۵ میلیون بار با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند از کاهش ۳۳ درصدی سرقت و ۶۴ درصدی شرارت خبر داد.

غلامعلی کریمیسرهنگ غلامعلی کریمی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به توفیقات پلیس در سال ۹۳ اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۵ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۶۴۵ بار تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ از سوی شهروندان به صدا در آمد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۵ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد تماس، یک میلیون و ۸۲۶ هزار و ۹۷۷ تماس به عملیات پلیسی منجر شده است، گفت: افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرائم و حضور به موقع آنها، موجب افزایش احساس امنیت در جامعه می‌شود.

جانشین رئیس پلیس پایتخت به تعامل مطلوب شهروندان با پلیس اشاره کرد و افزود: ۸۲۷ هزار و ۱۲۴ مورد از تماس‌ها به راهنمایی و دریافت اطلاعات مردم از پلیس منجر شده است.

کریمی با بیان اینکه مردم، نیروی انتظامی را ملجأ و پناهگاه مطمئنی برای حل مشکلاتشان می‌دانند، تصریح کرد: پلیس پایتخت همواره پاسخگوی مطالبات و خواسته‌های به حق شهروندان تهرانی در حوزه مسایل انتظامی، ترافیکی، انضباط اجتماعی و طرح‌های امنیت محله محور است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کاهش ۳۳ درصدی سرقت، ۶۴ درصدی شرارت، ۱۸ درصدی نزاع و ۲۱ درصدی تخلفات راهنمایی رانندگی در ۶ ماهه گذشته خبر داد و به شهروندان به خصوص خانواده‌ها توصیه کرد: هرگونه موارد مشکوک را به سرعت با مرکز فوریت‌های پلیسی در میان بگذارند تا در کمترین زمان ممکن اقدام قانونی با آن صورت پذیرد.