ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

آیت الله جوادی آملی: توجه به اولویتهای شهری، معنی حقیقی واژه تدبیر است

شهروندان:
آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید گفت: توجه به اولویت ها، پرداختن به ضرورتها و فوریتهای شهری و پرهیز ار کارهای غیر ضروری معنی حقیقی واژه تدبیر است.

جوادی‌آملیبه گزارش سه شنبه شب ایرنا، آیت الله جوادی آملی در دیدار فرماندار جدید شهرستان آمل درمحل بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء قم افزود: دو عامل اساسی باعث موفقیت فرمانداریها و شهرداری های کشور می شود؛ اول، تشخیص اولویت های شهری و دیگری رعایت اصل بودجه در برنامه ریزی و شروع طرح است.

وی بر ضرورت پرداختن و اتمام طرح های نیمه تمام تاکید کرد و ادامه داد: هرگز نباید بیش از بودجه ای که در اختیار داریم ، طرحی را آغاز کنیم؛ چرا که با اتمام بودجه و ناتمام ماندن طرح، آن پروژه پس از مدتی به بافت فرسوده تبدیل خواهند شد.

آیت الله جوادی آملی گفت: باید با برنامه ریزی دقیق کارها را در کمترین زمان ممکن به پایان برسانیم.

وی با بیان این مطلب که ‘باید در تشخیص اولویت ها از متخصصان و صاحب نظران مجرب بهره برد’ ، تصریح کرد: مسئولین باید مشورت و بهره مندی از کارشناسان و متخصصان در تشخیص اولویت ها و انجام طرح ها با کمترین هزینه و کوتاه ترین زمان را در دستور کار قرار دهند ضمن اینکه توجه به مسائلی همچون زیباسازی، جذب گردشگر، نظافت محیط زیست و ارتقای روحیه مردم از اولویتهای دیگر مسئولین شهری است.

برچسب‌ها : ,