ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
با انتقاد از عملکرد نشریات زرد

احمد نجفی: آبرویی که ریخت دیگر درست نمی‌شود

شهروندان:
احمد نجفی – بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون – درخصوص فعالیت نشریات زرد و همچنین دامن زدن به برخی شایعاتی که به هنرمندان نسبت داده می‌شود، تاکید کرد: باید ریشه اصلی این مشکل خشکیده شود.

احمد نجفیوی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این زمینه تصریح کرد: نیروی انتظامی باید فعالیت نشریات زرد را پیگیری کرده و حساسیت‌هایش را در این خصوص بیشتر کند؛ چراکه تاکنون برای خیلی از ورزشکاران و هنرمندان بزرگ کشور دروغ‌های زیادی درآورده‌اند، بالاخره باید در یک جا مقابل نشریات زرد گرفته شود. به نظرم این شیطنت‌ها و فضولی‌ها در شأن مملکت ما نیست و باید حساسیت‌ها در مقابل نشریات زرد بیشتر شود و ریشه اصلی را بخشکانند.

نجفی گفت: درخصوص کنترل نشریات زرد علاوه بر نیروی انتظامی، خانه سینما هم باید در مقابل شایعات کذب اقدام کند و مراقب اعضای صنفی‌اش باشد؛ به دلیل اینکه وجود این مسائل در مملکت خوب نیست.

بازیگر نقش «کارآگاه علوی» که به گفته خودش از فعالیت نشریات زرد ضربه دیده است، سپس درباره‌ی اینکه ممکن است با عذرخواهی نشریات زرد، اعتبار اولیه آن نشریه و اعتماد مخاطب و هنرمندان مجددا برگردد؟ پاسخ منفی داد و تاکید کرد: متاسفانه زمانی که آبرویی بریزد دیگر با عذرخواهی چیزی حل نمی‌شود و حتما باید با این نشریات برخورد شدیدی شود؛ چراکه اقدام به این کار مثل این می‌ماند که ما بدون سند به کسی بگویم «دزد» و سپس بگوییم ببخشید اشتباه شد! متاسفانه نشریات زرد دستشان بازتر شده است و باید مقابل آنها را گرفت.

نجفی در پایان گفت‌و‌گوی خود با ایسنا به ایفای نقشش در سریال «معمای شاه» اشاره کرد و گفت: در سریال «معمای شاه» همچنان مشغول بازی در نقش «تیمسار رزم آرا» هستم و از ایفای نقشم در این کار تاریخی راضی‌ام؛ چراکه هم آقای ورزی، کارگردان سخت‌گیر و در کارش موفق است و هم من به عنوان بازیگر نقشم را دوست دارم.