ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

ثبت نام بیش از ۷ میلیون نفر در طرح پوشش بیمه همگانی

شهروندان:
معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت : تاکنون هفت میلیون و 200 هزار نفر از هموطنان بدون پوشش بیمه، در طرح پوشش بیمه همگانی ثبت نام کرده اند.

سلامتبه گزارش ایرنا از سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر «محمدجواد کبیر» افزود: همچنین دفترچه بیمه پنج میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از این ثبت نام کنندگان صادر شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور گفت: این اقدام، تحولی بسیار بزرگ در تامین سلامت مردم است که در این خصوص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اجرای بهینه این امر تلاش کرد تا سازمان های بیمه گر از جمله سازمان بیمه سلامت ایران را همسو کند.

معاون سازمان بیمه سلامت ایران افزود: از ۱۵ اردیبهشت ماه بر اساس هماهنگی های انجام شده بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بیمه سلامت ایران در قالب چند تفاهمنامه تلاش شد تا سازمان بیمه سلامت ایران، نظام ثبت اطلاعات مراجعان به مراکز ارائه دهنده خدمت را دریافت و اقداماتی جهت پاسخگویی به این افراد فراهم کند.

وی ادامه داد: در این زمینه از مهمترین اقدامات انجام شده، پوشش بیمه همگانی سلامت بود که تا کنون هفت میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از افراد بدون پوشش بیمه ای را در این طرح ثبت نام کرده ایم.

برچسب‌ها : ,