ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
کتاب شکوفه‌های مهر رونمایی شد

مساجد فردا میزبان جشن عاطفه‌ها هستند

شهروندان:
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه امروز جشن عاطفه‌ها در مدارس کشور برگزار شد، گفت: فردا صندوق‌های کمیته امداد در 23 هزار مسجد در سطح کشور مستقر و آماده دریافت کمک‌های مردمی می‌شوند.

جشن عاطفه‌هابه گزارش ایسنا، حسین انواری در حاشیه برگزاری مراسم جشن عاطفه‌ها با بیان اینکه سال گذشته در مجموع ۳۵ میلیارد تومان در کل کشور از جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد، اظهار کرد: از این میزان مبلغ حدودی ۱۴ میلیارد تومان از پایگاه‌های مستقر در مدارس جمع‌آوری و توسط مسوولان آموزش و پرورش در میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

وی افزود: برنامه‌ریزی شده است کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در پایگاه‌های بسیج و پایگاه‌های کمیته امداد میان نیازمندان حوزه شهری، روستایی و مناطق محروم توزیع شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه امروز جشن عاطفه‌ها در مدارس آغاز شد، گفت: فردا این جشن در ۲۳ هزار پایگاه مستقر در مساجد کشور برگزار خواهد شد و در روز جمعه نیز پایگاه‌های کمیته امداد در نمازهای جمعه آماده دریافت کمک‌های مردمی خواهند بود.

انواری در ادامه درباره جزییات آماده‌سازی کتاب شکوفه‌های مهر که امروز در دبیرستان دخترانه خواجه‌عبدالله انصاری تهران رونمایی شد، گفت: محتوای این کتاب توسعه فرهنگ حمایت، احسان و انفاق است و زیرنظر کمیته امداد تهیه و تالیف شده است.

وی افزود: این کتاب در مدارس ابتدایی و دبیرستان‌ها توزیع خواهد شد و کتابی برای فرهنگ‌سازی در سطح عموم کشور است که مسائل ساده بیان کرده تا برای دانشجویان و دانش‌آموزان قابل استفاده باشد. علاوه بر توزیع کتاب شکوفه‌های مهر این کتاب‌ها در دکه‌های روزنامه‌فروشی برای عموم در دسترس هستند.

در این مراسم پس از نواخته شدن زنگ جشن عاطفه‌ها با نوای نقاره‌خانه حرم امام رضا (ع) کتاب شکوفه‌های مهر رونمایی و مسوولان آموزش و پرورش و کمیته امداد هدایای خود را به صندوق کمیته امداد ریختند.

برچسب‌ها :