ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

شورای شهر هم وارد مبارزه با اعتیاد شد

شهروندان:
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی ایران با معتاد کردن جوانان سعی در بی تفاوتی آنها نسبت به نظام، کشور و آینده دارند، گفت: مبارزه با اعتیاد در اولویت برنامه های شورای شهر تهران قرار گرفته است.

سیگاربه گزارش ایرنا به نقل از اعلام روز چهارشنبه روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر، حجت الاسلام و المسلمین ‘عبدالمقیم ناصحی ‘ افزود، دشمنان انقلاب امروز از طریق اینترنت، ماهواره و سایت های مختلف نسل جوان ما را مورد هدف قرار داده و با گفتگوهای زهرآگین خودشان را به جوانان القاء می کنند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی نیروی انتظامی ، ستاد مبارزه با مواد مخدر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه، بهزیستی، صدا و سیما می توانیم در راستای پیشگیری از اعتیاد گام های موثری را برداریم.

ناصحی اظهار داشت :شورای شهر اولین قدم ها را در این رابطه برداشته و کمیته مشترکی با هماهنگی چند دستگاه تشکیل داده ،همچنین پیگیر مصوباتی در رابطه با پیشگیری از اعتیاد در شورای شهر هستیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ارتقاء آگاهی و اطلاع خانواده ها نسبت به مواد مخدر به ویژه نوع صنعتی آن را ضروری دانست و افزود: متاسفانه برخی به دلیل ناآگاهی از مواد مخدر صنعتی به بهانه های مختلف و فریبنده ای همچون لاغری و زیبایی گرفتار اعتیاد می شوند که باید آگاهی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان نسبت به این مساله بیشتر شود.