ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

دومین قطار گردشگران اروپایی به یزد رسید

شهروندان:
دومین قطار حامل گردشگران اروپایی شامل یک گروه 65 نفری عصر امروز (پنج شنبه) وارد شهر یزد شد.

قطار گردشگران اروپاییبه گزارش ایرنا، از گردشگران این قطار نیز با موسیقی سنتی و شیرینی یزد استقبال شد و این گروه از مکان های گردشگری یزد از جمله مسجد جامع، میدان امیرچقماق، موزه آب و دخمه زرتشتیان بازدید کردند.

چهار قطار گردشگری اروپایی دیگر نیز در راه یزد است که با هماهنگی های به عمل آمده قرار است از قطار سوم به بعد مدت اقامت گردشگران در یزد افزایش یابد.

این گردشگران که از اتباع کشورهای آلمان، اتریش، فرانسه، ترکیه، اسپانیا، سنگاپور و سوییس هستند، ابتدا از دخمه و آتشکده زرتشتیان در شهر یزد دیدن کردند.

از آنجا که استان های اصفهان، فارس و یزد مثلث گردشگری در مرکز ایران به شمار می روند و بسته کاملی از جاذبه های گردشگری را در خود جای داده اند، جزو مقاصد اصلی گردشگری این گروه اروپایی هستند.

این گردشگران امشب، یزد را به مقصد تهران ترک می کنند.

نخستین گروه گردشگری اروپایی هفته گذشته به یزد آمدند و سپس با سفر به استان های اصفهان و فارس از نقاط تاریخی این استان ها نیز بازدید کردند اما در گروه دوم، گردشگران بعد از بازدید از آثار استان های فارس و اصفهان، یزد را به عنوان مقصد سوم خود انتخاب کرده اند.

نخستین قطار گردشگری اروپا ۹ مهر وارد یزد شدند و پس از استقبال باشکوه از مسجد جامع، میدان امیرچقماق، موزه آب و دخمه زرتشتیان بازدید کردند.

برچسب‌ها :