ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

شهروندان ایرانی مقیم خارج هیچ مشکلی برای سفر به ایران ندارند

شهروندان:
معاون کنسولی، پارلمانی و ایرانیان خارج از کشور وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه هموطنان ایرانی مقیم خارج هیچ مشکلی برای سفر به ایران ندارند، اعلام کرد: تصمیمات بسیار خوب و مهمی برای تسهیل هر چه بیشتر رفت و آمد هموطنان خارج از کشور اتخاذ شده است.

قشقاوی به گزارش ایرنا، حسن قشقاوی درباره بیانیه هشدارآمیز وزارت خارجه امریکا برای سفر به ایران افزود: فلسفه چنین هشداری از سوی وزارت خارجه امریکا در این مقطع برای ما روشن نیست زیرا هیچ حادثه و واقعه جدیدی در فرآیند رفت و آمدها اتفاق نیفتاده است.

قشقاوی اظهار داشت: بسیاری از هموطنان ما در امریکا، رفت و آمد مستمر به سرزمین مادری خود دارند و گواهی می دهند که هیچگونه مشکلی در رفت و آمد به داخل کشور وجود ندارد.

معاون وزیر امور خارجه در امور کنسولی، پارلمانی و ایرانیان خارج از کشور ادامه داد: با توجه به تدبیر رییس جمهوری و دستورهایی که وی به ویژه پس از سفر به نیویورک به دستگاه های مسوول از جمله وزارت خارجه داده است، همه این دستگاه ها مکلفند که با نظر مساعد و تسهیل هرچه بیشتر، خدمات خود را در رابطه با هموطنان ارائه کنند.

قشقاوی توضیح داد: در این خصوص جلسات متعددی تشکیل شده که نسبت به رفت و آمد همه هموطنان در اقصی نقاط جهان از جمله امریکا به ایران خدمات و تسهیلات هر چه بیشتر، ارائه شود.

برچسب‌ها : ,