ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
ملی‌پوش ووشو بانوان: من بیمه قالیبافی بودم!

هیچ آینده‌ تضمین شده‌ای نداریم

شهروندان:
ملی‌پوش ووشو بانوان گفت: ورزشکاران فقط زمانی که روی سکو هستند، قهرمانند و ما وقتی پایین می‌آییم دیگر چیزی مشخص نیست.

شهربانو منصوریانشهربانو منصوریان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما هیچ آینده‌ تضمین شده‌ای نداریم. ما لحظه‌ای که قهرمان می‌شویم و روی سکو هستیم قهرمانیم ولی وقتی از سکو پایین می‌آییم معلوم نیست سال آینده قهرمان می‌شویم یا نه. در این ورزش آسیب دیدگی زیاد اتفاق می‌افتد ولی ما هیچ بیمه‌ای نداریم.

او ادامه داد: من بیمه قالیبافی بودم اما مدت‌ها پیش گفتند به دلیل اینکه شما قالی نمی‌بافید این بیمه به شما تعلق نمی‌گیرد. اگر بیمه ورزشکاران حل می‌شد خیلی خوب بود. خواسته ما ورزشکاران این است که بیمه داشته باشیم.

ملی‌پوش ساندا بانوان درباره وضعیت این رشته برای بازی‌های آسیایی گفت: برای بازی‌های آسیایی اینچئون دو وزن شرکت کننده داریم که بهترین‌های ایران هم در این دو وزن هستند. همه برای اینکه در رقابت‌های آسیایی نتایج خوبی بگیرند تلاش می‌کنند.

شهربانو منصوریان درباره نفرات اعزامی به این رقابت‌ها اظهار کرد: برای شرکت در بازی‌های آسیایی باید در مسابقه‌های دورن اردویی شرکت کنیم. البته من و چند بازیکن در مسابقه‌های کشوری شرکت نکردیم. اما از مسابقه‌های کشوری بازیکنان باانگیزه می‌آیند تا خودشان را نشان دهند. پنج یا شش نفر انتخاب می‌شوند و با انجام چند بازی انتخابی نفرات اول و دوم در اردو می‌مانند.

منصوریان درباره اعزام خود به بازی‌های آسیایی گفت: من در وزن ۷۵ کیلو شرکت می‌کنم و قطعا باید وزن کم کنیم تا به وزن پایین‌تر که دو خواهر دیگرم هم حضور دارند بروم، تمام تلاشم را می‌کنم تا جزو نفرات برتر و اعزامی باشم.

او ادامه داد: نباید اردوها و بازیکنان باانگیزه را دست کم گرفت. خدیجه آزادپور مدال طلای گوانگ‌جو را در کارنامه دارد و مریم هاشمی و صدیقه دریایی جزو مدال‌آوران هستند و همه آن‌ها در میادین بین‌المللی درخشیده‌اند.

شهربانو منصوریان درباره کادر فنی تیم ملی ساندا بانوان گفت: تا جایی که من در جریان هستم مربی چینی تیم ملی در تیم ملی جوانان و بزرگسالان فعالیت خواهد کرد.

منصوریان درباره جایگزین “پانگ” مربی تیم ملی ووشو بانوان تصریح کرد: همه بازیکنان ما باتجربه هستند و مربیان ایرانی هم دوره‌های زیادی در کنار “پانگ” مربی تیم ملی حضور داشتند یعنی از نظر فکری و تاکتیکی نکات زیادی یاد گرفتند.

او در پایان گفت: فدراسیون ووشو برای بازی‌های آسیایی قطعا تدارک خوبی خواهد دید. برای مسابقه‌های استانی و کشوری فدراسیون تمام تلاش خود را می‌کند چه برسد به بازی‌های مهمی مثل اینچئون کره جنوبی. از طرف فدراسیون خیال همه ما راحت است که بهترین تدارکات را انجام می‌دهد.

برچسب‌ها : , ,