ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
مشعل فروزنده انقلاب؛

سلام برعیسی (س) که مردگان را احیا و خفتگان را بیدار کرد

شهروندان:
حضرت امام خمینی(ره) در پیامی از روحانیون مسیحی خواستند تا سران کشورهای خود را نصیحت کنند و افزودند: صلوات و سلام خدای بزرگ بر حضرت عیسی بن مریم که مردگان را احیا و خفتگان را بیدار فرمود.

عیسی مسیح[سلام برعیسی (س) که مردگان را احیا و خفتگان را بیدار کرد]

صلوات و سلام خدای بزرگ بر حضرت عیسی بن مریم روح اللَّه و پیغمبر عظیم الشأن که مردگان را احیا و خفتگان را بیدار فرمود!

صلوات و سلام خدای بزرگ بر مادر عظیم الشأنش مریم عذرا و صدیقه حَوْرا، که با نفخه الهی چنین فرزند بزرگی را به تشنگان رحمت الهی تسلیم نمود! درود بر روحانیون و احبار و رهبانان که با تعالیم عیسی مسیح، نَفْس سرکشان را به آرامی دعوت می‏کنند! درود بر ملت آزاده مسیح، آنان که از تعالیم آسمانی عیسی روح اللَّه برخوردارند!

من به اسم ملت مظلوم ایران از شما ملت مسیح می‏خواهم که در روزهای متبرک خود به ملت ما که گرفتار سلطان ستمکارند، دعا کنید و فرج آنان را از خدای بزرگ بخواهید.

من از شما ملت بزرگ می‏خواهم که سران بعضی کشورهای مسیحی را که با قدرت شیطانی خود از شاه ستمگر پشتیبانی می‏کنند و ملتی را در زیر فشار ظلم خرد می‏کنند، هشدار دهید و آنان را به تعالیم حضرت مسیح آشنا کنید.

من از روحانیت مسیح می‏خواهم که سران بعض کشورهای قدرتمند را نصیحت کنند و پشتیبانی آنان را از کسی که پشت به تعالیم آسمانی نموده، تقبیح نمایند.

قرآن کریم، حضرت مسیح را به عظمت یاد نموده و حضرت مریم را تنزیه فرمود؛ بر ملت مسیح است که دین خود را به ملت مسلم ادا کنند. و السلام.

* پیام امام خمینی به مناسبت میلاد حضرت مسیح در دوم دیماه ۱۳۵۷

برچسب‌ها : , ,