ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
آیت‌الله موسوی‌اردبیلی:

امیدواریم با تلاش برای رفع مشکلات «امید» در جامعه افزایش یابد

شهروندان:
آیت‌الله العظمی موسوی‌اردبیلی گفت: در حال حاضر امیدی در مردم ایجاد شده که امیدواریم با سعی و تلاش در جهت برطرف شدن مشکلات، این امید در جامعه افزایش یابد.

آیت‌الله‌العظمی سید‌عبدالکریم موسوی اردبیلی به گزارش ایسنا، آیت‌الله‌العظمی سید‌عبدالکریم موسوی اردبیلی در دیدار استاندار جدید قم اظهار کرد: شما انسان ناشناخته ای نیستید و ثابت هم کرده‌اید که می‌توانید خادم مردم و کشور باشید و امیدوارم بتوانید به اسلام و به مردم خدمت کنید.

وی افزود: متاسفانه در طول سنوات قبل، شرایط بدی بر کشور حاکم بود و مردم مأیوس و ناراحت بودند و دولتی‌ها حق مردم را بجا نیاوردند، از این رو مردم هم از اساس نسبت به عملکرد دولت اعتماد و رضایت چندانی نداشتند که امیدواریم این بی‌اعتمادی و نارضایتی با کار مناسب دولت جدید، اصلاح شود.

این مرجع تقلید با مثبت ارزیابی کردن شرایط پیش آمده در انتخابات ۹۲، گفت: در حال حاضر امیدی در مردم ایجاد شده که امیدواریم با سعی و تلاش در جهت برطرف شدن مشکلات، این امید در جامعه افزایش یابد که اگر این امید افزایش یافت نشانه‌ای از توفیقات به دست آمده است و این باعث همکاری و تحرک بیشتر مردم خواهد شد.

موسوی اردبیلی در ادامه سخنان خود با انتقاد از کندی یا توقف برخی از فعالیت‌های عمرانی نیمه کاره در سطح شهر قم، خاطرنشان کرد: باید هرچه سریعتر به این امور رسیدگی شود و ثمرات آن در اختیار مردم قرار گیرد تا بخشی از احتیاجات مردم مرتفع شود.

برچسب‌ها : ,