ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
علیزاده طباطبایی:

شهرام جزایری به طور کامل رد مال کرده است

شهروندان:
وکیل مدافع شهرام جزایری از رد مال موکلش به طور کامل خبر داد و گفت: رد مال جزایری 48.5 میلیون دلار بود که به طور کامل انجام شده است.

قانون«سیدمحمود علیزاده طباطبایی» در گفت وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی ایرنا درباره آخرین وضعیت پرونده شهرام جزایری گفت: دوران محکومیت موکلم تمام شده و این موضوع از سوی اجرای احکام به دادستانی اعلام شده است و منتظر تصمیم مقامات قضایی هستیم.

وی افزود: علاوه بر رد مال کامل توسط موکلم، دوران محکومیت ۱۱ ساله وی نیز پایان یافته است.

وکیل مدافع شهرام جزایری ادامه داد: جزایری دو برابر مبلغ رد مال جزای نقدی داشت که بابت این مساله چون اتهام وی تحصیل مال نامشروع بود، حداکثر باید دو سال زندان می ماند که این دو سال را نیز تحمل کرده است.

علیزاده طباطبایی گفت: جزایری به تازگی نیز شخصا نامه ای به رییس قوه قضاییه نوشته و از تمام کارهای خود اظهار ندامت و نیز تقاضای کمک کرده است.

تحصیل مال از طریق نامشروع، پرداخت رشوه به دفعات و به افراد مختلف، تحصیل معافیت از خدمت نظام وظیفه عمومی به صورت متقلبانه، اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی، تصرف غیرمجاز در اموال و وجوه توقیف شده و خروج غیر مجاز از مرزهای کشور اتهامات شهرام جزایری است که بابت اتهامات فوق به ۱۱ سال حبس تعزیری، رد مبلغ ۴۸ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۱۸۵ دلار آمریکا به بانک ملی ایران و صندوق ضمانت صادرات، پرداخت جزای نقدی معادل دو برابر مبلغ فوق الذکر (۹۷ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۳۷۰ دلار آمریکا) به صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران و محرومیت از فعالیت بازرگانی در بخش صادرات و واردات و نیز محرومیت از اخذ هرگونه تسهیلات بانکی اعم از ریالی و ارزی به مدت ۱۰ سال محکوم شد.

برچسب‌ها : ,