ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

سازمان میراث فرهنگی به گِل نشسته است

شهروندان:
معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: این سازمان از دولت گذشته به گِل نشسته بود و از آسیب های زیادی رنج می برد.

سازمان میراثبه گزارش ایرنا، سمیع الله حسینی مکارم روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه رییسان پیشین و جدید این سازمان با حضور معاون اول رییس جمهوری، افزود: نیروی انسانی آسیب دیده، پراگندگی معاونتها، انتقال غیر کارشناسی نیروها، سیاست گذاری های اشتباه و شفاف نبودن اطلاع رسانی از جمله مشکلات این سازمان است.

وی اظهارداشت: با روی کار آمدن نجفی طبیعی بود که انتظار برای رفع این مشکلات بوجود آید و حضور وی رجعت از دوره بی ثباتی به ثبات و آرامش بود.

حسینی مکارم، آرامش و متانت، حساسیت به بیت المال، توجه به همکاران، نگاه استراتژیک و توجه به کارهای اساسی را از ویژگی های نجفی عنوان کرد.

وی گفت: نجفی با شناخت مسایل و برنامه ریزی زیرساختی، ایجاد آرامش به سازمان و تعیین مدیران مناسب در مدت کوتاه کارهای اساسی را دراین سازمان شروع کرد.

حسینی مکارم همچنین احیای شوراهای عالی سازمان، آموزش، احیای اسناد و کتابخانه و تبیین استانداردها را از دیگر اقدام های نجفی دراین مدت ذکر کرد.

وی افزود: با اینکه بودجه میراث فرهنگی در سال گذشته با ۲۵ درصد کاهش روبرو بوده اما وی در سال ۹۳ بودجه سازمان را به میزان ۵۶ درصد افزایش داد.

معاون سازمان میراث فرهنگی گفت: توجه جدی به نیروی انسانی از برنامه های نجفی بود و وی در این مدت کوتاه اقدامات زیادی انجام داد.

در این مراسم اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری حکم انتصاب محمدعلی نجفی را به سمت مشاور رییس جمهور و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی را به وی اعطا کرد.

همچنین در این مراسم اسحاق جهانگیری حکم انتصاب مسعود سلطانی فر به عنوان رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری را به وی اعطا کرد.

برچسب‌ها :