ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
معاون مطبوعاتی وزیرارشاد:

دستورالعمل نحوه پرداخت یارانه به مطبوعات بازبینی می‌شود

شهروندان:
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به دستورالعمل نحوه پرداخت یارانه به مطبوعات از بازبینی آن خبر داد.

حسین انتظامی در گفت وگویی با خبرنگاران اظهار کرد: دستورالعمل نحوه پرداخت یارانه چند ماه پیش توسط کارگروه اقتصاد مطبوعات معاونت مطبوعاتی تدوین و روی سایت قرار گرفت.

وی گفت : کارگروه اقتصاد مطبوعات قصد دارد برای اصلاح مواردی مانند تعریف خصوصی یا عمومی بودن روزنامه ها، این دستورالعمل را مورد بازبینی قرار دهد. یارانه ی دور بعدی مطبوعات نیز براساس دستورالعمل اصلاح شده پرداخت خواهد شد.

آیین نامه نحوه توزیع آگهی های دولتی

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: قرار است پیش نویس آیین نامه ای برای روشن شدن نحوه توزیع آگهی های دولتی اعلام شود.

انتظامی اضافه کرد: معاونت مطبوعاتی این پیش نویس را برای جمع آوری نظرات اصحاب مطبوعات و کارشناسان حوزه رسانه برای جمع بندی نهایی روی سایت خود قرار خواهد داد.

تدوین طرح رتبه بندی رسانه های مجازی

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در ادامه این گفت وگو از تدوین طرح رتبه بندی رسانه های مجازی خبر داد و گفت: براساس این طرح شاخص های تعیین رتبه و مرجع تعیین هریک از آن ها مشخص می شود.

وی افزود: در راستای سیاست های مشارکت طلبانه ی دولت، این پیش نویس به زودی با کمک فعالان این حوزه تدوین می شود و سپس روی سایت معاونت مطبوعاتی قرار می گیرد تا کارشناسان نظرات، پیشنهادها و انتقادهای خود را منعکس کنند.