ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
عملکرد مشکوک برخی بازیکنان در بازی مقابل یک تیم

اتفاقات مشکوک در فوتبال ایران/ کمیته اخلاق ورود می‌کند؟

شهروندان:
مدیران چند باشگاه لیگ دسته اول طی چند هفته گذشته گزارش‌هایی درباره عملکرد مشکوک بازیکنانشان در بازی مقابل یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر، برای مدیران سازمان لیگ برتر ارسال کرده اند.

بی‌اخلاقی در فوتبال ایرانبا وجود ارسال این فیلم ها و گزارش ها مدیران ستاد نظارت و بازرسی سازمان لیگ هنوز پرونده نهایی این اتفاقات را برای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال نکرده اند.

گزارش های دریافتی حکایت از این موضوع دارد که علیرضا علیپور در حال حاضر چند روزی است که بررسی عملکرد چار بازیکن یک تیم شهرستانی را که بازی آنها مقابل یک تیم تهرانی، مشکوک به تبانی است آغاز کرده اند.

مدیران باشگاه مورد نظر در تماس با مسئولان سازمان لیگ بر این موضوع تاکید داشته اند که عملکرد سه بازیکن و دروازبانشان در بازی برگشت مقابل یکی از تیم های تهرانی مشکوک بوده است.

با وجود نزدیک شدن به زمان برگزاری بازی برگشت پلی‌آف لیگ برتر، این احتمال وجود دارد باز هم معضل تبانی، حرف و حدیث هایی در فوتبال ایران به راه بیاندازد.

سکوت مدیران سازمان لیگ به ویژه علیرضا علیپور در برابر شائبه‌های به وجود آمده در نوع خود تامل بر انگیز است.

این انتظار وجود دارد که مدیران سازمان لیگ تکلیف اعتراض ها و ابهامات به وجود آمده را روشن کنند.

شروع تمام این جریانات از بازی آلومینیوم هرمزگان و پیکان تهران شروع شد.

در این مسابقه هر دو طرف به عملکرد داوری اعتراض کردند، مدیران آلومینیوم رسما اعلام کرده بودند که در بازی با پیکان داور در دقیقه پایانی مسابقه پنالتی مشکوکی برای پیکانی ها گرفت که منجر به پیروزی این تیم شد.

تیم های دیگر لیگ دسته اول البته اعتراض هایی به داوری های مسابقاتشان در هفته های پایانی برای میران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال کرده اند.

به نظر می رسد مدیران در نظر دارند به دور از جنجال رسانه ای و در بایکوت کامل خبری اجازه رسانه ای شدن این شائبه های مطرح شده را ندهند.

باید دید حجت الاسلام علیرضا علیپور این بار در چنین مقطع خاصی آیا حاضر می شود برای شفاف سازی اذهان عمومی، موضوع را با اهالی فوتبال راجع به احتمال تبانی دوباره در لیگ دسته یک در میان بگذارد یا نه.

با وجود اینکه هنوز هیچ چیزی ثابت نشده و همه چیز بر اساس احتمالات و شایعات است، باید منتظر ماند و دید سازمان لیگ حرفه ای چه تصمیمی راجع به این معضل جدید مربوط به تبانی اتخاذ خواهد کرد.

منبع: نسیم

 

برچسب‌ها : ,