ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

احداث بزرگ‌ترین میدان شهر تهران در مصلا

شهروندان:
شهردار منطقه ۷ گفت: بزرگ‌ترین میدان تهران برای برگزاری مراسم‌های شهر در خیابان پاکستان احداث می‌شود.

فارس نوشت: رضا نگهبان شهردار منطقه 7 درباره آخرین پروژه‌ها و اقدامات این منطقه شهرداری اظهار داشت: پروژه خط ۳ مترو در منطقه ۷ در حال اجرا است و چهارشنبه هر هفته شهردار تهران این پروژه را رصد می‌کند که از جنوبی‌ترین نقطه تهران به شمالی‌ترین نقطه ادامه دارد و بخش عمده‌ای از خط ۳ مترو در منطقه ۷ واقع شده که تا آخر سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: اتوبان امام علی(ع)‌ نیز سال گذشته به بهره‌برداری رسید و شهرداری منطقه ۷ تمامی بدهی‌ها را پرداخت کرده و بخش کوچکی از آن باقی مانده است.

شهردار منطقه ۷ خاطرنشان کرد:‌ بر اساس تمامی نظرسنجی‌ها اتوبان امام علی(ع)‌ توانسته گره ترافیکی را در این منطقه باز کند و شهرداری منطقه ۷ توانست با تأمین منابع برای آزادسازی املاک اقدام کند.

وی درباره احداث بزرگترین میدان شهر، اظهار داشت: تا پایان سال جاری بزرگترین میدان شهر در خیابان پاکستان و روبروی مصلای تهران احداث می‌شود و در این میدان مراسمات شهر برگزار خواهد شد.

نگهبان با تاکید بر اینکه تهران شهر چند هسته‌ای است، گفت: منطقه ۷ تهران افتخار دارد یکی از بزرگترین هسته‌های شهر تهران محسوب می‌شود.

شهردار منطقه ۷ یادآور شد: شهرداری منطقه ۷‌ برای انجام امورات بزرگ وارد کار شده است و در این میدان نیز مراسمات بزرگ شهر برگزار خواهد شد.

وی درباره عقب‌نشینی خیابان دماوند نیز اظهار داشت: سالیان سال است که پروژه عقب‌نشینی خیابان دماوند معطل مانده بود که در حال حاضر این پروژه در حال انجام است و دو طرف خیابان دماوند و حتی قسمتی که مربوط به منطقه ۱۳ می‌شد، توسط منطقه ۷ خریداری شده و در ۶ ماه گذشته تمامی تعریضات این خیابان صورت گرفته است.

به گفته نگهبان خیابان دماوند بدنه مراسمات عروسی در شهر تهران خواهد شد. تاکنون بیش از یکصد میلیارد تومان برای تملک پیاده‌روسازی و ۳۵ میلیارد تومان برای روسازی این خیابان هزینه شده است.

وی درباره پروژه مصلای تهران نیز اظهار داشت: در صورت توافقات صورت گرفته آزادسازی حریم مصلای نیز با توافق شرایط صورت گرفته به منطقه ۷ واگذار می‌شود و در صورتی که پروژه مصلا به منطقه ۷ واگذار کنند، این پروژه تا دو سال آینده به اتمام خواهد رسید.

نگهبان به آتش‌سوزی مجتمع کوثر در منطقه ۷ و فوت یک خانم در اثر این آتش‌سوزی اشاره کرد و گفت: از این اتفاق بسیار متأثر شدیم و آن مکان در اختیار بانوان بی‌سرپرست و بدسرپرست قرار داده شده بود و هزینه‌های جاری زندگی را از طریق فعالیت‌هایی که در این مکان صورت می‌گرفت، پرداخت کنند. ولی متاسفانه به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی دچار آتش‌سوزی شد.

برچسب‌ها : ,