ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
رئیس مرکز اطلاع رسانی راهور تهران بزرگ خبر داد

راننده مست جان راننده سه چرخه بازیافتی را گرفت

شهروندان:
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع یک حادثه در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید باکری خبر داد که طی آن راننده یک خودروی سواری مست با یک سه چرخه بازیافت برخورد کرد و راننده سه چرخه جان خود را از دست داد.

حادثهسرهنگ عین الله جهانی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به برخورد یک دستگاه سواری پیکان با سه چرخه حمل بازیافت و فوت راننده این سه چرخه اظهار داشت: ساعت ۱۹ شب گذشته یک دستگاه خوردروی سواری پیکان در بزرگراه علامه جعفری در مسیر شرق به غرب بعد از بزرگراه باکری با یک دستگاه سه چرخه حمل زباله های بازیافتی برخورد کرد که این سانحه باعث فوت راننده سه چرخه و زخمی شدن ترک نشین آن که یک تبعه افغانی بود، شد.

رئیس مرکز اطللاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه این حادثه به دلیل عدم توانایی راننده خودروی پیکان به علت مصرف مشروبات الکلی رخ داده است، گفت‌: با توجه به بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مشخص شد که راننده خودروی پیکان، هنگام رانندگی تحت تاثیر استفاده از مشروبات الکلی بوده و قطعاً تمرکز لازم در هنگام رانندگی نداشته است.

وی ادامه داد: همچنین با استناد به شواهد موجود مشخص شد که سه چرخه مذکور نیز از ایمنی لازم برخوردار نبوده و فاقد تجهبزات ایمنی و کمربند ایمنی بوده است.

جهانی در پایان با اشاره به اینکه تمام وسایل نقلیه موتوری باید در مرکز شماره گذاری راهور ناجا به تایید رسیده باشند، خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که هر وسیله نقلیه‌ای دارای ظرفیت مجاز سرنشین می‌باشد که متاسفانه این موضوع توسط سرنشینان سه چرخه مذکور که تنها مجاز به داشتن یک نفر سرنشین مجاز است رعایت نشد که باعث وارد آمدن خسارت بیشتر شد.