ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

ببین! تو می‌میری

شهروندان:
گزارشگر تخصصی حوزه سلامت سیما در حالی که بالین یک بیمار را برای تصویر پایانی گزارش خود انتخاب کرده بود، با تاکیدی ویژه گزارش خود را با این مضمون پایان داد: … و متاسفانه بسیاری از این موتورسوران مجروح می‌میرند!

تلویزیونبه گزارش ایسنا، این خبرنگار خانم که به تهیه‌ی گزارش‌های تخصصی پزشکی شهرت دارد و خودش هم پزشک است، شامگاه ۲۰ تیر ماه به تبعات استفاده نکردن از کلاه ایمنی در زمان موتورسواری پرداخته بود.

شروع این گزارش با غافلگیر کردن موتورسوران بدون کلاه و ترک‌نشینان آن همراه بود. این خانم گزارشگر در حالی که از شیشه‌ی ماشین در حال حرکت، دوربین سیما را به سمت موتورسوران می‌گرفت، در حین حرکت سوال می‌کرد چرا آنان از داشتن کلاه‌ایمنی غفلت کرده‌اند.

نهایتا این گزارش خبری سراغ مصدومان موتورسوار رفت و از پزشکان بیمارستان‌ها نوع مصدومیت این نوع تصادفات را جویا شد.

جالب توجه بینندگان، پایان این گزارش بود که در بخش مراقبت‌های ویژه یک بیمارستان تصویربرداری می‌شد؛ گزارشگر در حالی که با میکرفون واحد مرکزی خبر گزارش را قرائت می‌کرد از میان تخت بیماران خواب و بیدار گذاشت و در پایان بر بالین مردی ایستاد که در شرایط مراقبت ویژه بود. او در حالی که بیمار را نظاره می‌کرد گزارش خود را با این مضمون پایان داد: متاسفانه بسیاری از این مصدومیت‌ها به مرگ می‌انجامد!

بینندگان تلویزیون گزارش‌های متنوعی را با موضوع سلامت از این خانم گزارشگر دیده‌اند. گزارش‌هایی که توصیه‌های پزشکی به همراه دارد و باعث می‌شود مردم راه‌های پیشگیری در بسیاری از بیماری‌ها را بیاموزند. او که فارغ‌التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است اغلب گزارش‌هایی از جنس مردمی را با موضوعات سلامتی و پزشکی برای واحد مرکزی سیما تهیه می‌کند.