ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد

شروع به کار نخستین کلینیک کنترل خشم در هفته آینده

شهروندان:
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از راه‌اندازی نخستین کلینیک کنترل خشم در هفته آینده خبر داد و گفت: این کلینیک در منطقه 7 تهران ایجاد می‌شود و کارشناسان آن را مشخص کرده‌ایم.

محمود گلزاریدکتر محمود گلزاری در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: طی مذاکرات خود به شهرداری اعلام کرده‌ایم که کار ما با راه‌اندازی یک کلینیک کنترل خشم به پایان نمی‌رسد و انتظار داریم تا پایان سال ۹۳ این کلینیک در ۵ منطقه دیگر راه‌اندازی شود و تا پایان سال ۹۴ بقیه مناطق تهران نیز صاحب کلینیک کنترل خشم شوند.

وی در ادامه گفت: به معاونت فرهنگی – اجتماعی شهرداری تهران نامه نوشته‌ و از آنان درباره میزان آمادگی‌شان برای راه‌اندازی کلینیک کنترل خشم پرسیدیم که در این راستا نیروهای لازم برای فعالیت در این مرکز، مکان و اساسنامه کلینیک کنترل خشم آماده است و منتظر اقدام شهرداری تهران هستیم.

گلزاری در پایان درباره سرنوشت پورتال اوقات فراغت، گفت: این پورتال ایرادات مفصلی دارد و با توجه به رفع نشدن ایرادات قصد داریم با شرکت ارائه دهنده خدمات این پورتال فسخ قرارداد کنیم. متاسفانه امیدوار بودیم شرکتی که پورتال را راه‌اندازی کرده بود بتواند کاستی‌های آن را برطرف کند ولی متوجه شدیم که توان این کار را ندارد. در واقع دولت قبل شرکت ضعیفی برای طراحی و راه‌اندازی پورتال انتخاب کرده بود.