ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
بانوی کارآفرین برتر جهان اسلام:

باید از تجارت الکترونیک برای توسعه اشتغال استفاده کرد

شهروندان:
بانوی کارآفرین برتر جهان اسلام گفت: باید از تجارت الکترونیک و ارتباطات جدید برای توسعه حوزه اشتغال و کار استفاده کرد.

سیده فاطمه مقیمیسیده فاطمه مقیمی روز چهارشنبه درهمایش تجارت الکترونیک در بندرعباس که با حضور مقامات و فعالان خارجی و داخلی عرصه تجارت الکترونیک برگزار شد، افزود: از ساده ترین راه های دسترسی به کسب و کار جدید استفاده از تجارت الکترونیک و بهره گیری از این فرصت است.

وی با بیان اینکه امروز به واسطه الکترونیک، دنیا کوچک تر از هر زمانی شده است، اظهارکرد: در ۱۰ سال گذشته در گلستان نخستین دهکده دیجیتالی ایران شکل گرفت و در آن مردم از طریق دیجیتال باهم در ارتباط هستند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: ایران کشوری با جمعیت جوان است که نیمی از این جمعیت را زنان تشکیل می دهند که در کنار مردان نیاز به کار دارند؛ از این رو نیاز است به سمت بازارهای جدید کار برویم.

وی همچنین اضافه کرد: امروز بنادر و گمرک های استان هرمزگان مجهز به سیستم های آنلاین شده اند که در روان سازی حمل ونقل می تواند تاثیر بالایی داشته باشد.

سیده فاطمه مقیمی به واسطه فعالیت در زمینه های اقتصادی از بانک توسعه اسلامی جایزه و عنوان بانوی کارآفرین برتر جهان اسلام را دریافت کرده است.

همایش بین المللی تجارت الکترونیک، اقتصاد و گردشگری شهری با حضور استاندار هرمزگان و تعدادی از کارشناسان و صاحب نظران بین المللی این رشته روز چهارشنبه در بندرعباس آغاز شد.

در این همایش مباحثی مانند توسعه کسب و کار و کارآفرینی اینترنتی، توسعه گردشگری اینترنتی و تاثیر بازاریابی اینترنتی در رشد اقتصاد مورد بررسی قرار می گیرد.

در بخش اهداف این همایش یک روزه نیز به مواردی مانند نقش فناوری در توسعه گردشگری، افزایش بهره وری با استفاده الگوهای بازاریابی اینترنتی اشاره شده است.

باید در عصر حاضر برای بازاریابی نقاط مشترک را شناخت

همچنین متخصص بازاریابی و سخنران همایش تجارت الکترونیک در بندرعباس با اشاره به اینکه بازاریابی درعصر حاضر بدون گفت وگو درباه نقاط مشترک ممکن نیست، گفت: باید برای بازاریابی مشترک نقاط مشترک را شناخت.

ˈبس وان دن بلدˈ درمراسم افتتاح این همایش که با حضور مسوولان استانی و فعالان عرصه تجارت الکترونیک برگزار شد، افزود: در بازاریابی موفق باید در مورد نقاط مشترک حرف زد و متمرکز شد و در قدم نخست مخاطب خود را به خوبی شناخت.

وی با بیان اینکه گروه های هدف برای بازاریابی به دسته های مختلف تقسیم می شوند، گفت: بازاریاب باید خود را با ذائقه ها و و سلایق این گروه ها تطبیق و نزدیک کند.

این متخصص بازاریابی اضافه کرد: از طریق شبکه های اجتماعی می توان امروز به بسیاری از سلایق و روابط افراد و گروه ها و جامعه هدف خود راحت دست یافت.

دن بلد گفت: در کنار جامعه آنلاین باید از طریق آشنایی با جامعه و خیابان ها و محل های تردد مردم، به جامعه هدف آفلاین نیز توجه داشت تا این دسته از مشتریان را نیز از دست نداد.

وی با بیان اینکه انسان همواره به دنبال یادگیری و افزایش اطلاعات خود هستند، یادآورشد: در بازاریابی مدرن داستان ها و تصاویر از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: برای انتقال پیام باید از تصاویر و داستان ها به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

Bas van den beld متخصص بازاریابی و برندسازی اینترنتی، موسس و مالک stase of digital و استاد مدرسه تجارت beeckesting است.

همایش بین المللی تجارت الکترونیک، اقتصاد و گردشگری شهری با حضور استاندار هرمزگان و تعدادی از کارشناسان و صاحبنظران بین المللی این رشته روز چهارشنبه در بندرعباس آغاز شد.

در این همایش که با همکاری استانداری هرمزگان و شرکت آذرک هولدینگ درحال برگزاری است ،پس از استاندار هرمز گان ،کریستین هاجسون عضو هیات مشاوره بین المللی شرکت bing و کسپر زیمنسکی به عنوان استراتژیست کیفیت جستجو در گوگل سخنرانی می کنند. ˈبس ون دن بلدbas van den beld استاد مدرسه تجارت و متخصص بازاریابی و برند سازی اینترنتی به همراه خوزه ال ترو چادو jose l.truchado موسس و مدیرعامل آزانس های انلاین مسافرتی در اسپانیا به همراه الاین هیروکس alain heureux به عنوان رییس انجمن تجاری بازاریابی تعاملی و دیجیتالی اروپا سخنرانی می کنند.حمید سپیدنام متخصص بین المللی تبلیغات گوگل نیز سخنرانی خواهد داشت.

در این همایش مباحثی مانند توسعه کسب و کار و کارآفرینی اینترنتی ،توسعه گردشگری اینترنتی و تاثیر بازاریابی اینترنتی در رشد اقتصاد مورد بررسی قرار می گیرد.

در بخش اهداف این همایش یک روزه نیز به مواردی مانند نقش فناوری در توسعه گردشگری ، افزایش بهره وری با استفاده الگوهای بازاریابی اینترنی اشاره شده است.