ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

رشد ۷ درصدی طلاق در ایران

شهروندان:
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اعلام اینکه در سال گذشته 151 هزار و 763 مورد واقعه طلاق در کشور ثبت شد، گفت: متاسفانه از هر 5 ازدواج یک مورد به طلاق منتهی می‌شود. این در حالی است که براساس آمار سال گذشته حدود 7 درصد افزایش طلاق داشته‌ایم.

طلاق به گزارش شهروندان به نقل از مهر، احمد تویسرکانی در نشست خبری با تشریح اقدامات و عملکرد سازمان ثبت اسناد کشور در سال ۹۱، گفت: سال گذشته توانستیم ۳۶ میلیون خدمت به مردم ارایه کنیم که اقدامات ما نشان می‌دهد از برنامه پنجم توسعه جلوتر هستیم.

وی در پاسخ به پرسشی دیگر در مورد موضوع صدور اسناد خودرو و مستند سازی املاک و زمینهای دولتی گفت: تا کنون ۹۰۰ هزار پرونده الکترونیکی تشکیل شده که تمامی آنها در حوزه اراضی ملی بوده است تا دیگر با پدیده زمین خواری مواجه نشویم. باید تمامی کوه ها، دریاچه ها و جنگل ها سند دار شوند.

متاسفانه ما داریم کار خود را می کنیم ولی دولت برخلاف برنامه پنجم توسعه برای اجرای طرح کار بودجه ای در سال ۹۲ به این طرح اختصاص نداد که ما به مجلس گلایه کردیم و آنها دارند مطالعه می کنند و قول داده اند این بودجه اختصاص داده شود. همچنین در مورد کمیسیون مستند سازی املاک دولتی باید بگویم با سازمان اوقاف، سازمان جنگل ها، و سازمان محیط زیست تفاهم نامه منعقد کردیم و با وزارت نیرو هم مکاتبه داشتیم که اوقاف بسیار خوب عمل کردند.

وی افزود: در سال گذشته ۶ هزار و ۸۷۰ سند دولتی، ۳۸ هزار و ۵۲۰ سند مسکن مهر ، ۵ هزار و ۷۳۲ سند اراضی ملی و مراتع، ۵ هزار و ۲۷۷ سند کشاورزی و ۲۳۶ سند زمین موات صادر شده است.

برچسب‌ها :