ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
وزیر کاردر جمع ایتام:

من هم پسرم را از دست داده‌ام و چهره او را درچهره‌های شما می‌بینم

شهروندان:
جالبترین نکته مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان بهزیستی، ریختن اشکهای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ایتام و فرزندان تحت پوشش بهزیستی بود.

علی ربیعیایسنا نوشت: علی ربیعی – وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی – در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان بهزیستی در خطاب به ایتام و فرزندان تحت پوشش سازمان بهزیستی که در این جشنواره حضور داشتند، گفت: خیلی خوشحالم که در کنار شما هستم چرا که من هم پسرم را از دست داده‌ام و چهره آن در تک تک چهره‌های شما می‌بینم.

وی خطاب به فرزندان بهزیستی ادامه داد: فکر نکنید که تنها هستید و زندگی سختی دارید، همه کسانی نیز که هم اکنون در دولت هستند و به مقامی رسیده‌اند در شرایط سختی زندگی کرده‌اند. اسم این دولت تدبیر و امید است و باید شما نیز امید داشته باشید تا روزهایی را ببینید که موانع زندگی‌تان برطرف می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه خودم را پدر، دوست و کوچک فرزندان تحت پوشش سازمان بهزیستی می‌دانم گفت: هر کاری از دستم بر بیاید برای شما انجام می‌دهم تا هیچ وقت احساس تنهایی نکنید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بررسی طرحی برای حمایت از فرزندان تحت پوشش بهزیستی پس از ۱۸ سالگی خبر داد و گفت: این طرح باید مورد بررسی قرار گیرد و قصد داریم فرزندان تحت پوشش بهزیستی را که پس از رسیدن به ۱۸ سالگی ترخیص می‌شوند نیز حمایت کنیم تا نگرانی‌های آنها بابت اشتغال و مسائل معیشتی‌شان برطرف شود.

علی ربیعی در ادامه به نامه‌هایی که از طرف فرزندان تحت پوشش سازمان برای او ارسال شده بود اشاره و عنوان کرد: علی ۱۸ ساله به من نامه نوشته بود و نگرانی خود را از رسیدن به ۱۸ سالگی و در‌ آستانه ترخیص قرار گرفتن اعلام کرده بود. علی به من گفته بود دوست دارم زمانی که ترخیص شدم سازمان بهزیستی از من حمایت کند.

وی افزود: باید در دولت طرحی را مطرح کنیم تا فرزندان تحت پوشش سازمان پس از رسیدن به ۱۸ سالگی و ترخیص توسط سازمان حمایت شوند.

ربیعی به نامه دیگری اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از فرزندان تحت پوشش بهزیستی به من نامه زده بود و آرزو کرده بود عقب ماندگی ذهنی مادرش بهبود یابد و گفته بود که دوست دارد زمانی که بزرگ شد رییس سازمان بهزیستی شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در این زمینه نیز باید طرحی ایجاد کنیم تا فرزندان تحت پوشش سازمان بهزیستی بتوانند مددکار شوند.

برچسب‌ها : , ,