ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
یک فعال حوزه زنان تاکید کرد:

ضرورت پرهیز از سیاسی‌شدن حوزه زنان

شهروندان:
یک فعال حوزه زنان گفت: تجارب ما در حوزه زنان نشان داده که از سیاسی‌شدن حوزه زنان و از جناحی عمل کردن در این زمینه باید به شدت پرهیز کنیم.

پروین داداندیشبه گزارش ایسنا، پروین داداندیش در مراسم تودیع و معارفه معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده افزود: امیدواریم از همه ظرفیت‌های اجتماعی، سیاسی و دستگاه‌های اجرایی قانونگذاری، شورای فرهنگی اجتماعی و اقشار مختلف زنان برای پرداختن به این حوزه استفاده بیشتری شود چون زنان آماده کمک هستند و امید است که قدم‌های موثری در این حوزه برداریم و وعده‌های دولت تدبیر و امید را محقق کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری دیدگاه‌های مترقیانه، معنوی و برنامه‌های حوزه زنان رئیس جمهور مورد اقبال عمومی قرار گرفت و دختران و زنان به دکتر روحانی رای دادند و امیدوارند که اتفاقات خوبی در زمینه زنان رخ دهد. این وضعیت دستاورد بزرگی است و مسئولیت سنگینی برای ما به همراه دارد.

این فعال حوزه زنان افزود: نباید اجرای برنامه‌های رئیس‌جمهور در حوزه زنان را فقط به شهین‌دخت مولاوردی بگذریم، بلکه حمایت ویژه دولت در حوزه ساختار، تخصیص اعتبار، برنامه‌ها و تکالیف وزارتخانه‌ها و تدوین لوایح لازم است؛ چرا که مطالبات زیادی در حوزه زنان روی زمین باقی مانده است.

داداندیش با اشاره به اهداف دولت تدبیر و امید در تدوین منشور حقوق شهروندی از معاون حقوقی رئیس جمهور خواست در تدوین این منشور نگاه ویژه‌ای به حوزه زنان داشته باشد.

برچسب‌ها : , ,