ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران مطرح كرد:

پیگیری وضع اسکان کارگران خدمات شهری/ تذکر به شهرداری

شهروندان:
عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت نامناسب محل‌های اسکان کارگران شهری، تاکید کرد: پیگیری وضعیت اسکنان کارگران ادامه می‌یابد.

کارگران خدمات شهریمحمد حقانی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با محل‌های اسکان کارگران، گفت: قبلا در شهرداری اقدامات خوبی برای اسکان کارگران خدمات شهری صورت گرفته و در برخی محل‌ها برای اسکان این کارگران فضایی در نظر گرفته شده است، اما در نگهداری و خدمات بعد آن کوتاهی شده است.

وی با اشاره به بازدید شبانه‌ اخیرش از محل اسکان کارگران در مناطق یک و سه و نیز محل اسکان کارگران میوه و تره‌بار، اظهار کرد: وضعیت بهداشتی محل‌های اسکان، بسیار نامناسب است. همچنین از نظر ایمنی و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مشکلاتی وجود دارد.

حقانی ادامه داد: در یکی دو تا اتاق، حتی لوله بخاری هم نصب نشده بود و بخاری گازی در هوای آزاد می‌سوخت که پنجره را باز گذاشته بودند.

این عضو شورای شهر تهران در رابطه با پیگیری‌های آتی این شورا با توجه به حضور نمایندگان کارگران در بازدیدها، تاکید کرد: پیگیری‌ها ادامه می‌یابد و به عنوان نماینده‌ مردم اگر لازم باشد تذکرات لازم را به شهرداری خواهیم داد.