ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

دعوت از کارگران برای پیوستن به کمپین کار شایسته و مزد منصفانه

شهروندان:
مجمع عمومی انتخاباتی مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران با حضور نمایندگان مجامع کارگران استانهای سراسر کشور از کارگران دعوت کرد به کمپین کار شایسته و دستمزد منصفانه بپیوندند.

کارگرانبه گزارش روابط عمومی مجمع عالی نمایندگان کارگران جمهوری اسلامی ایران، در این نشست نمایندگان عضو مجمع عالی نمایندگان کارگران ضمن اعلام همبستگی و تائید اهداف و رویکردهای منبعث از الگوی کار شایسته و مزد منصفانه، شرکای اجتماعی خود در دو گروه دولت و کارفرما را برای ایجاد هماهنگی و تبعیت از این الگو به تعامل همه جانبه دعوت کردند .

بررسی ابعاد مولفه ها و نماگرهای ˈکارشایسته و مزد منصفانهˈ و تحلیل آثار و نتایج حاصل از اجرای این مدل در تعیین حداقل مزد کارگران در سال ۹۳ به همراه اعلام فراخوان مجمع عالی نمایندگان کارگران برای دعوت از عموم کارگران کشور جهت پیوستن به کمپین ˈکارشایسته و مزد منصفانهˈ از دیگر مباحث مطروح در این نشست فراگیر کارگری بود.

شرکت کنندگان در مجمع عمومی کارگران ایران با امضا نامه ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان رئیس شورایعالی کار به ضرورت اجرای ساز و کارهای گفتمان کار شایسته و مزد منصفانه برای تعیین حداقل مزد کارگران به میزان تورم همراه با پوشش کاهش و سقوط ارزش پول ملی در سال گذشته به منظور تامین معیشت آبرومندانه و منصفانه زندگی جامعه کارگری کشور تاکید ورزیدند.