ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت
بازیگر فیلم فجر:

اعتماد به جامعه هنری حداقل انتظار از مسئولان است

شهروندان:
بازیگر فیلم زندگی مشترک آقای محمودی و بانو با بیان اینکه هنرمندان وقتی در جمهوری اسلامی دست به فعالیت می زنند به تمام چارچوب های ارزشی آن احترام می گذارند، گفت: اعتماد به جامعه هنری حداقل انتظار از مسئولان است.

بازیگر فیلم فجرهنگامه قاضیانی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سال هاست که جشنواره فیلم فجر به محلی برای حضور داشته های یک سال سینمای ایران و ارائه آن به عموم مردم، منتقدان، مسئولان و خانواده سینما بدل شده است.

وی ادامه داد: اما اینکه تصور شود این جشنواره در بازه زمانی کوتاه مدت خود، سینمای ایران را تمام قد معرفی می کند اشتباه است. زیرا بخش مهمی از ظرفیت تولیدات سینمایی یا به جشنواره نمی رسند و یا در اکران عمومی در مواجهه با مخاطبان قرار می گیرند.

بازیگر فیلم به همین سادگی با تاکید بر این مسئله که یکی از خصوصیات جشنواره فیلم فجر معرفی استعدادها و نیروهای تازه نفس سینماست، گفت: جشنواره سی و دوم فیلم فجر از حیث آمار هنرمندان فیلم اولی رکورددار است و تزریق این نیروی تازه را در کنار تغییر نگرش در مدیریت فرهنگی به فال نیک می گیرم.

وی با اشاره به فیلم زندگی خصوصی آقای محمودی و بانو با بیان آنکه هیچگاه متوجه نشدیم که چرا این فیلم یک سال توقیف بود، گفت: امیدمان این است که در حال و هوای جدید سینمای کشور شاهد نظارت های سلیقه ای نباشیم چرا که هنرمندان ایران که در این کشور دست به فعالیت می زنند به چارچوب های این نظام وفادارند.

قاضیانی در پایان ابراز امیدواری کرد که مسئولان اعتمادشان را در عمل به هنرمندان ثابت کنند چرا که اعتماد به هنرمندان حداقل انتظار اهالی خانواده سینما از مسئولان است.

فیلم زندگی مشترک آقای محمودی و بانو امروز در نخستین روز از سی و دومین جشنواره بی المللی فیلم فجر به نمایش گذاشته شد.این جشنواره تا ۲۲بهمن ماه درتهران و شهرستان ها ادامه دارد.

برچسب‌ها : , ,