ارسال مطلب فیس‌ بوک توییت

نجات دانش‌آموز بیمار شین‌آبادی از کولاک

شهروندان:
نیروهای امداد و نجات شهرستان بیجار که به همراه سرپرست فرمانداری بیجار از وضعیت جاده‌های این شهرستان بازدید می کردند، دانش آموز بیمار شین‌آبادی را که راهی شین آباد بود از برف و کولاک نجات دادند.

دانش‌آموز بیمار شین آبادیبه گزارش ایرنا، ˈآمنهˈ دختر بچه شین آبادی که بارها مظلومیت او و همکلاسی هایش در رسانه ها انعکاس داده شد، این بار در جاده های برفی و کولاک شدید گرفتار شده بود که با حضور به موقع سرپرست فرمانداری و نیروهای امداد و نجات بیجار، از یک حادثه دیگر جلوگیری شد.

روز گذشته در میان برف و کولاک شدید جاده های بیجار، چهره نگران آمنه، دختر بچه شین آبادی که فکر می کرد یک بار دیگر گرفتار شده، برای لحظاتی، دوباره وحشت را به دل کوچکش انداخت.

وقتی از راننده خودروی که آمنه در آن بود پرسیدیم که در این برف و کولاک شدید کجا می روند؟ راننده که اتفاقا تجهیزات زمستانی مثل زنجیر چرخ به همراه داشت گفت: از بیمارستان بر می گردیم، برای مداوای آمنه به تهران رفته بودیم و اکنون به سمت شین آباد در حرکت هستیم اما ظاهرا جاده بسته است.

امین پور سرپرست فرمانداری بیجار که برای نظارت بر عملکرد نیروهای امداد و نجات در جاده حضور یافته بود ضمن دلجویی از آمنه و دعوت از خانواده ایشان برای اسکان موقت در فرمانداری، برای اینکه حادثه ای دیگر برای آمنه اتفاق نیفتد، از تردد خودرو حامل وی در میان برف و کولاک جلوگیری کرد.

بعد از چند ساعت استراحت آمنه و خانواده وی در یکی از رهدارخانه های بیجار تا بازگشایی راه، صبح امروز وی راهی شین آباد شد.